logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 25,08 lei
-7%26,97 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Internetul. O teorie critică a noilor media

Dominique Wolton
În stoc
PREȚ: 25,08 lei
-7%26,97 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Dacă progresul tehnic ar fi într-adevăr suficient pentru a ameliora înțelegerea dintre oameni s-ar fi știut deja de un secol....
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-253-8
Dimensiuni: 13x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Dacă progresul tehnic ar fi într-adevăr suficient pentru a ameliora înțelegerea dintre oameni s-ar fi știut deja de un secol. Invențiile pe care le-au reprezentat telefonul, radioul, televiziunea și informatica n-au ferit secolul XX de mari conflicte. De aceea, în viziunea autorului, în comunicare, esențiale rămân visele, proiectele, utopiile și nu tehnica.

După Dominique Wolton, în cele din urmă, tot politica și societatea au reușit să aducă un progres în comunicare. Aceasta este, după el, și diferența între o filozofie umanistă a comunicării, bazată pe dimensiunile sale culturale și sociale, și o filozofie tehnică, în care comunicarea umană se înscrie în cadrul performanței mașinilor.

Ideea cărții de față este că progresul tehnic în comunicare nu e de ajuns pentru a crea o evoluție a comunicării umane și sociale.

Autor: Dominique Wolton
Traducător: Sînziana Baranga
Data apariției: 2012
Editura: Comunicare.ro
Titlu original: Internet et après ? Une théorie critique des nouveaux médias
Pagini: 264
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
media, mass-media, tehnică, inovație, politică, conflict, globalizare, performanță, tehnologizare, digitalizare, umanism
  • Dominique Wolton - Autor
    Dominique Wolton coordonează Institutul de Științe ale Comunicării din cadrul CNRS –  Centre Național de la Recherche Scientifique (Franța) și revista Hermès. Lucrările sale sunt centrate asupra analizei raporturilor dintre comunicare, societate, cultură și politică.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus