logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Modele ale comunicării pentru studiul comunicării de masă

Denis McQuail, Sven Windahl
Colecții/Serii: Imagine, strategie, media
Denis McQuail și Sven Windahl își propun să elaboreze o istorie dintr-o perspectivă aparte: o istorie a modelelor comunicării, o istorie a...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-711-256-9
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Denis McQuail și Sven Windahl își propun să elaboreze o istorie dintr-o perspectivă aparte: o istorie a modelelor comunicării, o istorie a contribuțiilor bine structurate în cadrul cercetării comunicării de masă.   

O istorie a modelelor reprezintă o istorie a preocupărilor dominante din câmpul comunicării și mai ales a dinamicii acestor preocupări de-a lungul timpului. De la modelul matematic al lui Shannon și formula lui Lasswell până la modelele centrate pe audiența și procesul receptării, lucrarea ne propune o istorie esențializată a comunicării, o evoluție reprezentată prin momentele ei nodale.

Autor: Denis McQuail, Sven Windahl
Traducător: Alina Bârgăoanu, Paul Dobrescu
Data apariției: 2010
Editura: Comunicare.ro
Pagini: 186
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, media, mass-media, Shannon, audiență, receptare
  • Paul Dobrescu - Traducător
    Paul Dobrescu este profesor la Facultatea de Comunicare și Relații Publice din cadrul SNSPA, București. De-a lungul carierei sale academice, a fost preocupat să descifreze procese definitorii ale lumii contemporane, cum ar fi evoluția globalizării, ridicarea lumii emergente, reaşezarea puterilor globale. A publicat numeroase lucrări de geopolitică, sociologie politică şi comunicare, între care amintim: Mass media, puterea fără...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus