logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 18,83 lei
-15%22,16 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cum se scrie în publicitate

Denis Higgins
În stoc
PREȚ: 18,83 lei
-15%22,16 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Spaţii publice
„Elementul cel mai important în scrierea reclamelor de succes este produsul însuşi. Magia stă în produs.“ (William...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-50-3995-0
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

„Elementul cel mai important în scrierea reclamelor de succes este produsul însuşi. Magia stă în produs.“ (William Bernbach)

„Noi căutăm de fiecare dată povestea produsului, acel atribut specific lui care îl menţine pe piaţă.“ (Leo Burnett)

„Un copywriter ar trebui să fie vesel şi optimist, nu cinic; greşeşte dacă respinge viaţa, iar a fi cinic înseamnă să respingi viaţa.“ (George Gribbin)

„Nu scriu pentru mulţime. Încerc să scriu ca de la om la om, la persoana a doua singular.“ (David Ogilvy)

„Nu spun că o reclamă fermecătoare, inteligentă şi caldă nu vinde. Spun doar că am văzut mii de campanii fermecătoare şi inteligente care nu au vândut produsul.“ (Rosser Reeves)

„Marii copywriteri ai secolului XX, adulaţi cândva ca nişte vedete de cinema, sunt preţuiţi azi ca nişte profeţi. Numele lor au devenit la rându-le branduri. Fiecare defineşte în prezent câte o cale majoră, câte o magistrală pe ruta comunicării comerciale: Ogilvy – fenomenologia produsului; Reeves – focusul pe eficienţă; Burnett – efectul dramatic; Gribbin – forţa de a capta atenţia; Bernbach – persuasiunea abilă, surprinzătoare... Denis Higgins îi înfruntă pe aceşti maeştri ai seducţiei cu o abilă ştiinţă a manipulării intervievistice, menită să-i flateze, să le dejoace tentaţiile de lăudăroşenie corporatistă şi să le dezvăluie astfel intimitatea laboratorului creativ.“ (Florin Dumitrescu)

Autor: Denis Higgins
Traducător: Florin Dumitrescu, Iulia Serafim
Data apariției: 2013
Editura: Humanitas
Titlu original: The Art of Writing Advertising: Conversations with William Bernbach, George Gribbin, Rosser Reeves, David Ogilvy, Leo Burnett
Pagini: 144
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
convorbiri, marketing, media, comunicare, publicitate, afaceri, ascensiune, companii de succes, branding

Opinii Editoriale

Advertising Age - S. R. Bernstein
„Cele cinci interviuri cuprinse aici îl vor captiva şi pe cititorul interesat de arta de a scrie texte publicitare, şi pe cel interesat de scris în general. Avem de-a face cu nişte maeştri ai publicităţii, care vorbesc – nu scriu – informal, liber şi convingător despre arta lor, despre competenţele, ideile, conceptele şi idealurile lor.“

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus