logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Publicitatea. De la planificarea strategică la implementarea media

Delia Cristina Balaban
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1394-6
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.

Cuprins extins:
Agentia de publicitate
Publicitatea si marketingul
Imaginea in publicitate
Planificarea si strategia in publicitate
Elementele specifice creatiei publicitare
Marketingul experimental
Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii
Elemente de comunicare interculturala in publicitate
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice,
  • Delia Cristina Balaban - Autor
    Delia Cristina Balaban este conferentiar universitar doctor la Catedra de comunicare si relatii publice, Universitatea „Babes-Bolyai” din Cluj-Napoca, si coordonatorul masteratului de publicitate din cadrul aceleiasi facultati.  A mai publicat: Comunicare publicitara (ed. I, Accent, 2005) si Comunicare mediatica (Tritonic, 2009). A colaborat la volumele Minighidul joburilor in PR si publicitate (coord. Flaviu Calin Rus, Accent, 2006) si Strategie...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus