logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Totul despre relaţiile publice

Dean Kruckeberg, Doug Newsom, Judy Vanslyke Turk
Colecții/Serii: Collegium
Conceputa ca un manual destinat atit practicienilor experimentati, cit si studentilor din domeniu, cartea prezinta notiunile fundamentale ale...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-681-449-1
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Hardcover

MAI MULTE DESPRE CARTE

Conceputa ca un manual destinat atit practicienilor experimentati, cit si studentilor din domeniu, cartea prezinta notiunile fundamentale ale relatiilor publice, precum si perspectivele actuale ale cercetarilor. Nu lipsesc temele de larg interes, consideratiile de etica si studiile de caz, investigind utilizarile cele mai avansate ale Internetului si ale altor tehnologii electronice.

Cuprins extins:
Relatiile publice: rol. imagini si tendinte
Cercetarea de relatii publice
Persuasiunea si teoriile comunicarii
Etica si responsabilitatile in relatiile publice
Relatiile publice si legislatia
Strategii de rezolvare a problemelor: managementul relatiilor publice
Canale si media de comunicare
Campanii de relatii publice
Autor: Dean Kruckeberg, Doug Newsom, Judy Vanslyke Turk
Traducător: Cristina Coman
Data apariției: 2003
Editura: Polirom
Titlu original: This is PR. The Realities of Public Relations
Pagini: 688
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, noţiuni fundamentale, persuasiune, ştiinţele comunicării, consideraţii de etică, studii de caz, tehnologii electronice
  • Doug Newsom
    Autor
    Dean Kruckeberg - Autor
    Dean Kruckeberg este profesor la Department of Communication Studies, University of Northern Carolina at Charlotte, si director al Center for Global Public Relations din cadrul aceleiasi universitati. Este coautor al lucrarii Totul despre relatiile publice de la editia a VI‑a si al Public Relations and Community: A Reconstructed Theory. Dr. Kruckeberg este membru al College of Fellows din cadrul PRSA, fost membru al consiliului director national al PRSA si...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Dean Kruckeberg
    Autor
    Judy Vanslyke Turk
    Autor
    Doug Newsom - Autor
    Doug Newsom, profesor de jurnalism la Texas Christian University, a fost membra a Commission on Public Relations Education si presedinta a College of Fellows din cadrul Public Relations Society of America (PRSA). A fost de asemenea consultant national pe probleme de educatie al PRSA. A prezidat comitetul disciplinar Fulbright si a fost una dintre primele femei alese in consiliul de conducere al unei institutii publice din Statele Unite. Dintre volumele publicate...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Doug Newsom
    Autor
    Cristina Coman
    Traducător
    Judy Vanslyke Turk - Autor
    Judy VanSlyke Turk, profesor de relatii publice si director al School of Mass Communications din cadrul Virginia Commonwealth University, decan fondator al College of Communication and Media Sciences, Zayed University, Emiratele Arabe Unite. Anterior, a fost decanul College of Journalism si Mass Communications, University of South Carolina, si directorul programului de jurnalism si comunicare de masa din cadrul Kent State University. Presedinte al Association...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Judy Vanslyke Turk
    Autor
    Cristina Coman - Traducător
    Cristina Coman este conferentiar universitar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii din Bucuresti. A beneficiat de stagii de perfectionare in jurnalism si comunicare la Ecole Superieure de Journalisme, Lille (Franta – 1992), Universite Libre de Bruxelles (Belgia – 1993), State University of South Carolina (SUA – 1995) si Universite Paul Valery de Montpellier (Franta – 1999). Este autoarea lucrarii Relatii...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

februarie 2004, Observator cultural - Dan Stoica
"Este un manual necesar pentru multi si un material de reflectie pentru inca si mai multi. Sa luam doar un exemplu in sprijinul acestor afirmatii: numai faptul ca se traduce publicity cu «informatii de interes public» si ca se trateaza ceea ce in romana se numeste «publicitate», dar si «reclama» ca fiind unul si acelasi lucru (care, insa, poate fi controlat sau necontrolat) poate sta drept reper in disputa abia ghicita din sinul teoreticienilor romani ai domeniului - si acest lucru nu-i putin. Este, desigur, si meritul autorilor, si al traducatorilor, dar este un merit al cartii, in intregul ei, intre multe altele."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus