logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Totul la vedere. Televiziunea după Big Brother

Daniela Zeca-Buzura
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
De ce privim cu atit nesat nunta de basm a lui Irinel cu Monica, Surprizele Andreei Marin sau pe Andrei Gheorghe intruchipindu-l pe Eminescu intr-un...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-0699-3
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

De ce privim cu atit nesat nunta de basm a lui Irinel cu Monica, Surprizele Andreei Marin sau pe Andrei Gheorghe intruchipindu-l pe Eminescu intr-un documentar de televiziune? Dincolo de magia aparent inexplicabila a televiziunii, exista mecanisme pe care practica jurnalismului si teoriile recente ale comunicarii le pot clarifica. Studiul de fata se adreseaza tuturor celor interesati de fenomenul mediatic complex al show-ului de televiziune si de consecintele acestuia asupra demersului jurnalistic, a obisnuintelor de consum si a mentalitatilor contemporane.

Cuprins extins:
Paleo- si neoteleviziunea
De la Orwell la Big Brother - conceptul de „reality-show” sau despre fictionalizarea tehnologica a realitatii
Scenariul ludic al catastrofei. Razboiul ca divertisment • Asteptindu-l la Bucuresti pe Fratele cel Mare
Frecventatori si confiscati. Publicul lui Big Brother
Real. fictiv. ludic. Cind incepe si unde se termina realitatea neoteleviziunii
Gradina cu mocheta. Corpuri in oglinda ecranului
Toata lumea in scena!
Televiziunea online - o deriva a media?
Data apariției: 2007
Editura: Polirom
Pagini: 288
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
Media, reality show, televiziune, show televizat, neoteleviziunea, ficţionalizare tehnologică, big brother, neoteleviziune, obişnuinţe de consum
  • Daniela Zeca-Buzura Daniela Zeca-Buzura - Autor
    Daniela Zeca-Buzura este absolventă a Facultăţii de Litere din Bucureşti, a Facultăţii de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării şi a unui masterat în ştiinţele comunicării. Din anul 2001 este doctor în filologie al Universităţii din Bucureşti...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

nr. 27, iulie 2007, România literară - Alex. Ştefănescu
"Daniela Zeca-Buzura considera foarte revelatoare aceasta senzatie a «unei lumi suspendate» pe care o provoaca un reality-show. Ea este o autoare fara prejudecati. Nu trebuie ca emitatorul unei opinii sa fie faimos pentru a intra in vederile ei. Importanta i se pare exclusiv valabilitatea ideilor. De altfel, lipsa de prejudecati reprezinta principala caracteristica a cartii, in ansamblul ei. Autoarea gindeste liber si regindeste – tot liber – ceea ce au gindit altii. Nu tuna si nu fulgera impotriva modului cum este utilizata realitatea de catre televiziune, dar nici nu admira televiziunea in mod naiv. Procedeaza ca o specialista, nu ca o moralista patetica, si ca o scriitoare, nu ca o publicista improvizata."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus