logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Relaţiile publice si mass-media (Ediţia 2004)

Cristina Coman
Colecții/Serii: Collegium
ISBN: 973-681-519-6
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Data apariției: 2004
Editura: Polirom
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, media, audiovizual, dosar de presă, voiaj de presă
  • Cristina Coman - Autor
    Cristina Coman este conferentiar universitar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii din Bucuresti. A beneficiat de stagii de perfectionare in jurnalism si comunicare la Ecole Superieure de Journalisme, Lille (Franta – 1992), Universite Libre de Bruxelles (Belgia – 1993), State University of South Carolina (SUA – 1995) si Universite Paul Valery de Montpellier (Franta – 1999). Este autoarea lucrarii Relatii...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Cristina Coman
„Cartea este rezultatul unei activitati didactice universitare si se sprijina pe o bibliografie de specialitate de ultima ora. Primele capitole se refera la definirea conceptelor si principiilor fundamentale ale relatiilor publice, la organizarea sistemului mass-media si la valorile pe care se intemeiaza munca jurnalistilor. Cea mai mare parte a lucrarii este consacrata tehnicilor de lucru specifice comunicarii cu presa, inclusiv cea audiovizuala, dar si tehnicilor de comunicare in situatii de criza. Prezenta reeditare include capitole noi, consacrate relatiilor dintre jurnalisti si specialistii in relatii publice, precum si voiajului si vizitei de presa, sinteze ale fiecarui capitol si un indice de termeni profesionali din limbile romana, engleza si franceza. Adresindu-se celor care lucreaza in birourile de presa ale diverselor institutii, studentilor de la sectiile si facultatile de comunicare publica, managerilor, jurnalistilor si oamenilor politici, manualul de fata ofera nu numai posibilitatea intelegerii adecvate a acestui domeniu, ci si un ansamblu complex de tehnici si unelte de lucru specifice relatiilor publice.” 

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus