logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Comunicarea de criză. Tehnici şi strategii

Cristina Coman
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1437-0
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Intr-o situatie de criza, rolul tehnicilor si strategiilor de comunicare in gestionarea adecvata a acesteia devine extrem de important. Pentru o mai buna intelegere a lor, autoarea apeleaza la studii de caz din tara si din strainatate, precizind de fiecare data succesul sau esecul strategiilor utilizate. O atentie deosebita este acordata comunicarii cu presa, care influenteaza in mod decisiv capacitatea unei institutii de a depasi situatiile de criza. La finalul capitolelor, specialisti din domeniu raspund unui scurt chestionar, expunindu-si viziunea proprie asupra solutiilor ce trebuie adoptate pentru eficientizarea comunicarii de criza. Lucrarea se adreseaza studentilor, profesorilor si specialistilor in relatii publice, precum si managerilor.

Cuprins extins:
Criza: definitii. caracteristici. tipologii
Etapele evolutiei unei crize
Comunicarea de risc
Comunicarea cu presa in timpul crizei
Rolul specialistilor in relatii publice in comunicarea cu presa
Modurile de raportare a presei la situatiile de criza
Managementul crizei
Planul de management al crizei
Strategiile de comunicare
Strategii de comunicare folosite in crizele din Romania
Imaginea
identitatea
reputatia
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Pagini: 240
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
tehnici, strategii, gestionare, relaţii publice, studii de caz, succes, eşec, presa, instituţii, specialişti, management
  • Cristina Coman - Autor
    Cristina Coman este conferentiar universitar la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii din Bucuresti. A beneficiat de stagii de perfectionare in jurnalism si comunicare la Ecole Superieure de Journalisme, Lille (Franta – 1992), Universite Libre de Bruxelles (Belgia – 1993), State University of South Carolina (SUA – 1995) si Universite Paul Valery de Montpellier (Franta – 1999). Este autoarea lucrarii Relatii...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus