logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Noul branding. Cum să construieşti capitalul unei mărci

Christine Vallaster, Claudia Fisher-Buttinger
Colecții/Serii: Collegium
Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-2147-7
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Destinat practicienilor din domeniul publicitatii si al marketingului, volumul propune un nou tip de branding, ce integreaza mai multe modele si strategii, deplasind accentul de pe produs si caracteristicile acestuia pe companie si principiile ei de functionare. Conform brandingului conectiv, factorii esentiali in construirea unei marci de succes sint comunicarea dintre angajati, investitori si distribuitori, implicarea diferitelor departamente si strategiile sociale adoptate, care ar trebui sa garanteze beneficii atit pentru companie, cit si pentru clienti. Numeroasele studii de caz ale unor marci celebre – BMW, Google, Orange, Deutsche Bank, Siemens – fac din Noul branding un ghid indispensabil companiilor care doresc sa se reinventeze sau sa isi imbunatateasca imaginea.

Cuprins extins:
Modelul brandingului conectiv
Responsabilitatea sociala corporativa: trend sau remediu?
Noi strategii de abordare a fortelor pietei
Model pentru construirea brandurilor conective
Managementul brandului
Factorii esentiali ai succesului
Aplicatii practice – implicarea partenerilor
Conceperea strategiei de brand
Construirea echipei
Imbunatatirea experientei de brand
Autor: Christine Vallaster, Claudia Fisher-Buttinger
Traducător: Alice Tătaru, Dan Sendroiu, Sorin Psatta, Ştefan Chiriţescu
Data apariției: 2011
Editura: Polirom
Titlu original: Connective Branding: Building Brand Equity in a Demanding World
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, publicitate, strategii, brand, mărci, branding conectiv
  • Claudia Fisher-Buttinger
    Autor
    Christine Vallaster - Autor
    Christine Vallaster, doctor in marketing la Universitatea din Innsbruck, este cercetator la depar­tamentul de marketing al Universitatii din Giessen. Colaboreaza in mod constant cu reviste de specia­litate precum Business Horizons, European Journal of Marketing si Harvard Business Manager (editia in limba germana).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Christine Vallaster
    Autor
    Claudia Fisher-Buttinger - Autor
    Claudia Fisher-Buttinger, doctor in marketing la Universitatea din Innsbruck, a infiintat firma de consultanta Lemontree Brand Strategy, ce are drept clienti companii importante din toata lumea.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus