logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 42,06 lei
-7%45,23 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Persuasiunea. Receptare şi responsabilitate

Charles U. Larson
În stoc
PREȚ: 42,06 lei
-7%45,23 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-683-949-4
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti. Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.

Cuprins extins:
Persuasiunea in lumea contemporana
Perspectivele etice ale persuasiunii
Crearea. utilizarea si mistificarea simbolurilor
Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri
Mesajele nonverbale in persuasiune
Campania sau miscarea persuasiva
Cum sa devii agent persuasiv
Mass-media moderne si persuasiunea
Tehnicile propagandei
Autor: Charles U. Larson
Traducător: Odette Arhip
Data apariției: 2003
Editura: Polirom
Titlu original: Persuasion and Responsibility: Reception and Responsibility
Pagini: 504
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, media, informaţie, mesaj persuasiv, agent persuasiv, propagandă
  • Charles U. Larson - Autor
    Charles Larson este profesor de comunicare politica si publicitate la Universitatea din Minnesota si consultant al Rochelle Community Hospital si al Consiliului Bibliotecii Sycamore. A mai publicat: „Dramatism and Virtual Reality: Implications and Prediction”, „Radio Secondary Oddity”, „The Search for Community and a Prairie Home Companion”.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus