logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Comunicarea directă: o nouă frontieră. Studiu extins de caz: compania „Electra” – liderul pieţei româneşti de interfoane

Cezar Caluschi
Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul contemporan. Ca sa dobindim un...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-46-0147-4
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Un nou sistem de comunicare, bazat pe relatii publice si comunicare directa, e gata sa revolutioneze marketingul contemporan. Ca sa dobindim un client pe termen lung, va trebui sa ne concentram pentru a-l convinge sa aiba incredere in noi si apoi sa comunicam permanent cu el pentru a-i hrani si pentru a-i intretine aceasta incredere. In acest scop vom folosi comunicarea directa, personalizata, bazata pe relatii publice in forma clasica, dar si pe o multime de alte tehnici de comunicare directa.

Cuprins extins:
Comunicarea directa: arma secreta a comunicarii
Increderea este arma victoriei
Comunicarea directa
„Comunicom”
Primul pas: analiza organizatiei
Parteneri - nu clienti
Contact direct la baioneta
Canalele de comunicare
Fisa de contact. Intretinerea fisei de contact
Comunicarea cu angajatii: lucrul cu oamenii
Comunicarea locala
Tirgurile si expozitiile internationale
Data apariției: 2006
Editura: Polirom
Pagini: 256
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, analiză organizaţională, canale de comunicare
  • Cezar Caluschi - Autor
    Cezar Caluschi consultant in relatii publice si comunicare, este licentiat in marketing. In 1991, impreuna cu un grup de jurnalisti din Iasi din nucleul revistei Opinia studenteasca, a lansat cotidianul local Monitorul. A urmat, in strainatate, mai multe stagii sau programe de pregatire in jurnalism, in marketing si business management. Fondatorul Agentiei OSC – Oameni si Companii, specializata in comunicare directa personalizata, in marketing politic si...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Ştefan Prutianu
„Din mers, Cezar a creat propriul «sistem integrat de comunicare si PR». L-a implementat in mai multe companii, l-a imbunatatit continuu si a functionat. Imaginea omului de afaceri de succes Marian Berdan si a companiei sale, «Electra», care constituie studiul de caz din acest volum, reprezinta dovada reusitei sale. Pas cu pas, de la cap la coada, cartea daruieste pilda unei revelatii, dar si a unui adevar crud: armele reclamei incep sa se toceasca. Nu disperati insa: comunicarea directa pare sa fie noua frontiera a relatiilor publice.” 

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus