logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 24,14 lei
-7%25,96 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Tendințe actuale în campaniile de relații publice

Camelia Cmeciu
În stoc
PREȚ: 24,14 lei
-7%25,96 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-3898-7
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Campaniile de relatii publice se bazeaza tot mai mult pe interactivitate, implicind publicul in procesul de creatie. Alaturi de modelele clasice, volumul prezinta modele actuale de desfasurare a campaniilor de relatii publice si propune o noua grila de analiza a mesajului acestora. De asemenea, tacticile si strategiile creative folosite in campaniile premiate la Romanian PR Award (2009-2011) sint analizate comparativ, cu accent pe evolutiile comunicarii organizationale in contextul new media si social media. Volumul se adreseaza studentilor, specialistilor si practicienilor din domeniul relatiilor publice, precum si tuturor celor interesati de realizarea campaniilor de responsabilitate sociala corporatista.

Cuprins extins:
Definitii si caracteristici ale campaniilor de relatii publice
Campaniile de relatii publice in functie de actorii sociali: campaniile comerciale. campaniile politice
Campaniile de relatii publice in functie de obiective: campaniile de informare
campaniile de educare publica
Campaniile de relatii publice - procese de planificare strategica a comunicarii: publicuri. scopuri si obiective. strategii si tactici. calendar si buget. procesul evaluarii
Campaniile de relatii publice online - de la Web 1.0 la Web 2.0: digitalizarea si identitatile digitale. strategii in campaniile de relatii publice online
Data apariției: 2013
Editura: Polirom
Pagini: 200
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
sociologie, comunicare, social media, new media, RSC, CSR, online, strategii creative, campanii de relaţii publice, actori sociali
  • Camelia Cmeciu - Autor
    Camelia Cmeciu (n. 1975) este conferentiar la Facultatea de Comunicare si Relatii Internationale, Universitatea Danubius din Galati. Preda cursuri de relatii publice, semiotica si comunicare politica. A absolvit Facultatea de Limbi Straine (1998) si Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (2004) din cadrul Universitatii din Bucuresti. A obtinut titlul de doctor in 2005, cu teza Strategii persuasive in discursul politic. In 2012 a obtinut o bursa...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus