Comunicare şi discurs mediatic
de Camelia Beciu
Titlu apărut în colecția Cursuri universitare la Comunicare.ro
Descriere produs
Discursurile nu indică explicit condiţiile lor de producere cu atât mai mult cu cât actorii sociali sunt interesaţi să lase impresia unui discurs unitar.
Discursurile estompează unele condiţii de producere şi le evidenţiază pe altele; sau, altfel spus, pentru a-şi construi o poziţie, actorii sociali se referă – tactic – doar la unele aspecte.
Rolul unei analize de discurs este de a identifica strategiile prin care actorii sociali construiesc unitatea aparentă a discursului şi deci o poziţie faţă de ceea ce comunică şi faţă de interlocutor.
Cultures et communication (2022) ,
Communication publiques et organisationnelles (2022) ,
Detalii produs
Autor: Camelia Beciu
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 152
Limbă: Română
Dimensiuni: 17x24 cm - Academic / X4
Hârtie: 80g/m
Editura: Comunicare.ro
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Științe umaniste >> Cărți Jurnalism, comunicare și publicitate