logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Informaţie şi comunicare. În căutarea logicii sociale

Bernard Miege
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Sinteza a unei bogate bibliografii in domeniu, volumul lui Bernard Miege ofera o privire de ansamblu asupra progreselor pe care stiintele informatiei...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-0753-2
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Sinteza a unei bogate bibliografii in domeniu, volumul lui Bernard Miege ofera o privire de ansamblu asupra progreselor pe care stiintele informatiei si ale comunicarii le-au inregistrat constant in ultimele decenii, ajungind sa se bucure de legitimitate si recunoastere generala. Autorul evita riscurile generalizarilor abuzive si face o analiza aplicata, sustinuta cu numeroase argumente, a „informatiei-comunicare”, concept care ii permite reunirea celor doua discipline. Adresata specialistilor in comunicare si studentilor de la facultatile de profil, lucrarea are in vedere patru dimensiuni fundamentale: relatia dintre informatie si comunicare, identificarea logicilor sociale ale comunicarii, o teorie a actiunii centrata pe actiunea comunicationala, precum si promovarea interdisciplinaritatii in abordarea domeniului.

Cuprins extins:
Dinamica ambigua a comunicarii
Capitalismul si comunicarea: o noua epoca in evolutia societatii sau accentuarea unor tendinte de durata?
Industriile culturale si revolutia informationala
O metoda euristica: logica sociala a comunicarii
Fundamentele modelelor de actiune comunicationala
Pertinenta indoielnica a teoriilor generale ale comunicarii
Autor: Bernard Miege
Traducător: Adrian Staii
Data apariției: 2008
Editura: Polirom
Titlu original: L’information-communication, objet de connaissance
Pagini: 272
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
media, comunicare, relaţii publice, jurnalism, informaţie, legitimitate, analiză aplicată, logici sociale, interdisciplinaritate, industrii culturale, revoluţia informaţională
  • Bernard Miege - Autor
    Bernard Miege (n. 1941) este profesor in stiintele comunicarii la Universitatea Stendhal, Grenoble, din Franta. Dintre cartile sale amintim: Le JT - mise en scene de l’actualite à la television (1986), The capitalisation of Cultural production (1989), La pensee communicationnelle (1997). Volumul Societatea cucerita de comunicare (Polirom, 2000) este intrat in bibliografiile de specialitate ca titlu de referinta.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus