logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 33,1 lei
-7%35,59 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Campania de relaţii publice

Bernard Dagenais
În stoc
PREȚ: 33,1 lei
-7%35,59 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-681-267-7
Dimensiuni: 14,7x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice, traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu.

Cuprins extins:
Notiuni de baza despre comunicarea intr-o organizatie
Analiza de situatie si diagnosticul
Obiectivul
Publicul-tinta
Definirea axei de comunicare
Explorarea si alegerea strategiilor de comunicare
Conceperea mesajelor
Bugetul si calendarul
Evaluarea
Prezentarea planului
Autor: Bernard Dagenais
Traducător: Romina Surugiu, George Surugiu
Data apariției: 2003
Editura: Polirom
Titlu original: Le plan de communication
Pagini: 344
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, refacrea imaginii publice, creşterea cifrei de afaceri, evaluare, diagnostic
  • Romina Surugiu
    Traducător
    Bernard Dagenais - Autor
    Bernard Dagenais este profesor de relatii publice la Departamentul de Informare si Comunicare al Universitatii Laval. A practicat meseria de comunicator timp de douazeci de ani, intii ca jurnalist, apoi ca agent de informatie, consilier de presa si director de comunicare in diverse ministere ale Guvernului Quebec-ului. La Editura Polirom au aparut lucrarile „Profesia de relationist” (2002) si „Campania de relatii publice” (2003).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Bernard Dagenais
    Autor
    Romina Surugiu - Traducător
    Romina Surugiu, asistenta univ. la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, Universitatea din Bucuresti, MA in Studii de Gen, SNSPA, doctoranda in filosofie, cercetatoare in domeniul gen si mass-media. A publicat la Editura Polirom, in colaborare, „Femei, cuvinte si imagini. Perspective feministe” (2002).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus