logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 21,05 lei
-7%22,64 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Mecanismul votului. Cum se decid alegătorii într-o campanie prezidenţială

Bernard Berelson, Hazel Gaudet, Paul F. Lazarsfeld
În stoc
PREȚ: 21,05 lei
-7%22,64 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Cultura comunicării
Una dintre cele mai influente teorii ale efectelor mass media, teoria fluxului comunicarii in doi pasi, a fost expusa pentru prima oara de Paul...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-711-010-2
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Una dintre cele mai influente teorii ale efectelor mass media, teoria fluxului comunicarii in doi pasi, a fost expusa pentru prima oara de Paul Lazarsfeld si colaboratorii sai de la Universitatea Columbia in Mecanismul votului, cel dintii studiu riguros asupra influentei comunicarii de masa intr-o campanie electorala. 

Pornind de la cercetarile statistice desfasurate in Statul Ohio, in timpul campaniei prezidentiale din 1940, cartea lui Lazarsfeld, Berelson si Gaudet contrazicea tot ce se stia pina atunci in legatura cu efectele ziarelor sau ale radioului asupra opiniei si a comportamentului. Teoria influentei personale, elaborata pe baza acestor constatari, a devenit, ulterior, paradigma dominanta a cercetarii in domeniul comunicarii de masa. 

Autor: Bernard Berelson, Hazel Gaudet, Paul F. Lazarsfeld
Traducător: Simona Drăgan
Data apariției: 2004
Editura: Comunicare.ro
Titlu original: Voting: a study of opinion formation in a presidential campaign
Pagini: 244
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
cultura comunicării, mass media, camapnie electorală, votare, prezidenţial, influenţă, comunicare, manipulare

Opinii Editoriale

Paul Dobrescu, Şcoala Naţională de Studii Politice şi Administrative
"Mecanismul votului reprezinta o contributie de prima marime la studiul comunicarii, intemeiaza o noua paradigma de cercetare si interpretare a acesteia, deschide o alta perspectiva de intelegere a procesului de comunicare. Putem spune ca reprezinta un punct nodal in evolutia cercetarii riguroase a comunicarii, deopotriva prin metodologie si prin rezultate."
Raymond Boudon, Universite de Paris-Sorbonne
"Se poate spune, fara nici o exagerare, ca una dintre paradigmele fundamentale ale cercetarii empirice moderne in stiintele sociale este definita de lucrarile de pionierat ale lui Paul F. Lazarsfeld." 
Stanley J. Baran, San Jose State University Dennis K. Davis, University of North Dakota
"Lazarsfeld este o figura de tranzitie a teoriei sociale - un cercetator cu radacini puternice in teoria clasica, care a elaborat, insa, idei si metode noi. Desi un foarte bun cunoscator al conceptelor legate de societatea de masa, el a fost, inainte de toate, un adept al cercetarii empirice, care a sustinut ca trebuie depasita pura speculatie asupra influentei mass media, prin experimente de teren care sa permita analiza si masurarea acesteia."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus