logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Planificarea şi managementul campaniilor de relaţii publice

Anne Gregory
Colecții/Serii: Collegium
Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1346-5
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.

Cuprins extins:
Rolul relatiilor publice in afaceri
Publicuri
Analiza PEST
Comunicarea pe internet
Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor
Obiective strategice si tactice
Cunoasterea publicurilor si a mesajelor
Campaniile diferite necesita tactici diferite
Planificare temporala si resurse
Masurarea succesului
Beneficiile evaluarii
Analiza mass-media
Autor: Anne Gregory
Traducător: Ioana Manole
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Titlu original: PR in Practice: Planning and Managing Public Relations Campaigns
Pagini: 240
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, campanii PR, strategii, management, afaceri, public țintă, campanii, succes, mass-media
  • Anne Gregory - Autor
    Anne Gregory, specialist pe strategii de comunicare si deontologia relatiilor publice, este director al Centre for Public Relations Studies, profesor la Leeds Metropolitan University si editor consultant al seriei PR in practice, editata de Kogan Page. In practica sa, a avut clienti atit din sectorul public, precum Ministerul Sanatatii din Marea Britanie, cit si din sectorul particular, precum Nokia.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus