logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 20,56 lei
-7%22,11 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Limbajul publicităţii

Angela Goddard
În stoc
PREȚ: 20,56 lei
-7%22,11 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara....
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-683-858-7
Dimensiuni: 14,7x20,5 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Reclamele pot fi privite ca un joc de puzzle. Autoarea a reusit sa sparga „codul” jocului, prezentind publicitatea intr-o lumina clara. Ea demonstreaza modul in care mesajele publicitare sint construite din punct de vedere lingvistic, in contextul cultural contemporan. Cartea este un instrument foarte util pentru cei care vor sa lucreze in departamentul de creatie al unei agentii publicitare. Totodata, ea este un bun punct de pornire pentru studentii care studiaza publicitatea, oferindu-le ocazia sa cunoasca mai bine cel mai controversat si incitant discurs al secolului XX. Lucrarea pune la dispozitia celor interesati un vocabular analitic necesar pentru a intelege cum reusesc reclamele tiparite sa aiba un efect persuasiv atit de convingator. Autoarea si-a concentrat atentia asupra relatiei dintre cuvintul scris sau vorbit si imagine, explorind diferite strategii publicitare precum conotatiile si jocurile de cuvinte. Ideile sint frecvent insotite de exemplificari practice, ceea ce face lectura cartii foarte placuta si accesibila

Cuprins extins:
Ce este un mesaj publicitar?
Modalitati de atragere a atentiei
Scriitori. cititori si texte
Cum suna?
Nautic. dar placut: intertextualitatea
Variatii culturale
Trucuri ale industriei publicitatii
Autor: Angela Goddard
Traducător: Albert Borbely, Bianca Pop
Data apariției: 2002
Editura: Polirom
Titlu original: The Language of Advertising: Written Texts
Pagini: 192
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, lingvistică, agenţii publicitare, persuasiune, mesaj publicitar, intertextualitate

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus