logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

De la publicitate la consumator

Alice K. Sylvester, Max Sutherland
Colecții/Serii: Collegium
Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1138-6
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Conform statisticilor, petrecem un an si jumatate din viata urmarind reclame. Ce anume atrage atentia consumatorului? Cum puteti crea o reclama de succes? Pornind de la exemple practice – reclame celebre, campanii de succes in media –, De la publicitate la consumator analizeaza impactul mesajului publicitar asupra publicului si va invata ce trebuie sa faceti pentru ca reclamele dumneavoastra sa fie eficiente, adica sa vinda produsul/serviciul pe care il promoveaza. Cartea se adreseaza atit specialistilor din domeniu, agentiilor de profil, firmelor care doresc sa-si faca publicitate, cit si consumatorilor obisnuiti.

Cuprins extins:
Limitele publicitatii
Monitorizarea continua: sinteti oare urmariti?
Eficacitatea reclamelor amuzante
Publicitatea de sezon
De ce nu ne amintim reclamele radio
Internetul: publicitatea intr-o noua era
Evaluarea efectelor publicitatii asupra memoriei
Autor: Alice K. Sylvester, Max Sutherland
Traducător: Ana Aurelia Vasile
Data apariției: 2008
Editura: Polirom
Titlu original: Advertising and the Consumer: What Works, What Doesn’t and Why
Pagini: 384
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, publicitate, monitorizare, reclame, publicitate de sezon, reclame radio, internet
  • Max Sutherland
    Autor
    Alice K. Sylvester - Autor
    Alice K. Sylvester este cercetatoare la o agentie de publicitate si vicepresedinte al Foote, Cone & Belding (Chicago). A lucrat la diverse agentii de publicitate, cum ar fi Young & Rubicam Inc., Leo Burnett, J. Walter Thompson si Tatham‑Laird & Kudner (acum Euro Tatham RSCG). A fost presedintele Board of the Advertising Research Foundation si membra a Editorial Review Board de la Journal of Advertising Research. De asemenea, prezi­deaza Comitetul...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Alice K. Sylvester
    Autor
    Max Sutherland - Autor
    Max Sutherland a fost presedinte si este director de creatie la NFO MarketMind, o filiala a NFO Worldwide. De asemenea, este profesor universitar de Marketing la Monash University si la Swinburne University of Technology in Australia si profesor asociat la Santa Clara University din California, SUA. Profesorul Sutherland este psiholog calificat cu trei titluri universitare: Doctor in Psihologie la Kent State University (SUA), Master in Psihologie la Sydney...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus