logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Strategii publicitare. De la studiul de marketing la alegerea diferitelor media

Alain Milon, Luc Marcenac, Serge-Henri Saint-Michel
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 12.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-46-0042-7
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Volumul ofera solutii pentru majoritatea problemelor cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor: cum pot fi intelese si aplicate strategiile de marketing ale intreprinderii, cum pot fi apreciate instrumentele geomarketingului, cum poate fi determinata calitatea unei optiuni creative a agentiei de publicitate sau ce suporturi mediatice sint utile mesajului publicitar pentru a optimiza vinzarile firmei. Aspectele expuse, teoretice si practice, sint sustinute de exemple concludente din sfera publicitatii internationale. Strategii publicitare se adreseaza studentilor in comunicare si publicitate, precum si tuturor celor interesati de aspectele politicii de marketing.

Cuprins extins:
Clientul agentiei de publicitate si piata sa
Consumatorul
Mediul
Strategiile de comunicare
Planul media
Canalele mediatice
Reclama non-media
Planul de campanie
Autor: Alain Milon, Luc Marcenac, Serge-Henri Saint-Michel
Traducător: Elisabeta Gheorghe
Data apariției: 2006
Editura: Polirom
Titlu original: Stratégies publicitaires : De l'étude marketing au choix des médias
Pagini: 456
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, agenţii de publicitate, strategii de marketing, geomarketing, optimizarea vânzărilor, strategii de comunicare

Opinii Editoriale

27 martie 2006, Saptamâna financiară - Lucia Verona
"Autorii demonstreaza cum se construieste o strategie de comunicare prin alegerea instrumentelor adecvate. Daca aspectul cel mai vizibil al campaniilor de comunicare este creatia publicitara, aceasta este doar virful aisbergului, fiind bazata pe analiza, cercetare de piata, dar si pe anumite variabile. Toate aceste elemente sint tratate in volum, cu numeroase exemple, oferind solutii pentru problemele cu care se confrunta agentiile de publicitate si clientii lor. Cartea se adreseaza tuturor celor interesati de politica de marketing, dar mai ales studentilor in comunicare si publicitate."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus