logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Comunicarea prin imagini. Cum să-ţi pui în valoare comunicarea prin intermediul dimensiunii vizuale

Alain Joannes
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1500-1
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Imaginile de marca, logourile, modul de prezentare a unor produse, jocurile sint forme de comunicare vizuala. Succesul acestui tip de comunicare este asigurat de coerenta dintre continuturi, simboluri, imagini si suporturile utilizate, care faciliteaza receptarea, intelegerea si memorarea mesajelor de catre destinatari. Utilizat in comunicarea interna si externa a unei organizatii, limbajul imaginilor se supune unor coduri culturale si trebuie sa se adapteze in acelasi timp constringerilor comunicarii. Lucrarea va ajuta sa alegeti tipurile de imagini corespunzatoare diverselor publicuri – parteneri ai firmei, clienti, colaboratori, mass-media –, fiind un ghid util pentru toti profesionistii imaginii si ai comunicarii: agentii de comunicare, directori de comunicare, machetatori, graficieni etc.

Cuprins extins:
Cunoasterea potentialului imaginilor
Crearea imaginii de marca
Concentrarea asupra diversitatii
Structurarea unui sistem de identitate vizuala
Mitologii contemporane
Metafore dinamice
Retete pentru imagini eficiente
Cum prind glas culorile
Opt moduri de a fi ale imaginii
Ecranele prind viata
Autor: Alain Joannes
Traducător: Ioana Manole
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Titlu original: Comment communiquer par des images
Pagini: 224
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, coduri culturale, tipuri de imagini, conţinut, simboluri, limbajul imaginilor
  • Alain Joannes - Autor
    Alain Joannes, editorialist politic, analist economic, critic de televiziune, in prezent consultant in comunicare si exploatarea tehnologiilor de diseminare. Are o experienta de peste 40 de ani ca jurnalist in presa scrisa, radio, televiziune si internet. A mai publicat Le journalisme a l’ere electronique (2007).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus