logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Strategia creativă în publicitate

A. Jerome Jewler, Bonnie L. Drewniany
În stoc
PREȚ: 26,83 lei
-7%28,85 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-0273-5
EAN-16: 978973460273
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Strategia creativa in publicitate prezinta etapele elaborarii unei reclame, de la culegerea informatiilor, stabilirea publicului-tinta si evaluarea concurentei pina la alegerea strategiilor si canalelor mediatice. Pe linga notiuni teoretice, studentii la relatii publice si cei ce lucreaza in domeniul publicitatii vor gasi exemple si studii de caz utile pentru intelegerea elementelor-cheie ale unei campanii eficiente. Volumul contine de asemenea numeroase activitati aplicative si site-uri unde cei interesati pot viziona reclamele cu cel mai mare succes de public.

Cuprins extins:
Suportul media: noua inspiratie
Cercetarea – elementul fundamental al unei activitati creative eficiente
Raspunsuri la intrebari frecvente despre scrierea unui text publicitar
Layout-ul: comunicarea prin design
Reclamele la radio
Reclamele de televiziune
Cele trei imperative pentru un marketing direct de succes
Designul publicitar pentru Internet
Prezentarea: cum sa va vindeti ideile
Autor: A. Jerome Jewler, Bonnie L. Drewniany
Traducător: Felicia Rădulescu, Gloria-Mona Sauciuc
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Titlu original: Creative Strategy In Advertising
Pagini: 368
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, advertising, design publicitar, text publicitar, layout, reclame, Internet
  • Bonnie L. Drewniany
    Autor
    A. Jerome Jewler - Autor
    A. Jerome Jewler a primit in 2000 titlul de Distinguished Advertising Educator al American Advertising Federation. Este profesor emerit al School of Journalism and Mass Communications, University of South Carolina, Columbia. Este coeditor al volumului Your College Experience, foarte apreciat in SUA, cu numeroase reeditari.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • A. Jerome Jewler
    Autor
    Bonnie L. Drewniany - Autor
    Bonnie L. Drewniany este profesor asociat la School of Journalism and Mass Communications, University of South Carolina, Columbia. A fost director de copywriting publicitar si a colaborat cu American Express. A publicat in Wall Street Journal si in diverse reviste academice.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus