logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 24,14 lei
-7%25,96 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Psihosociologia publicităţii: despre reclamele vizuale

Septimiu Chelcea
În stoc
PREȚ: 24,14 lei
-7%25,96 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1806-4
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Psihosociologia este un domeniu care are o contributie esentiala in studiul comunicarii persuasive si in construirea mesajelor publicitare. Volumul isi propune sa-i familiarizeze pe studenti cu principalele teorii psihosociologice clasice si moderne ce au aplicabilitate directa in publicitate, precum si sa dezvolte abilitatile de lucru cu aceste teorii pentru crearea unor mesaje, campanii sau strategii publicitare. Numeroase imagini si exemple elocvente din domeniul advertisingului ilustreaza notiunile teoretice, facilitind insusirea acestora si oferind celor interesati baza practica necesara. Informatiile de ultima ora prezentate sint utile si specialistilor in stiintele socioumane si in stiintele comunicarii, contribuind la o mai buna intelegere a influentei mass-mediei asupra societatii si, in consecinta, la elaborarea unor mesaje publicitare mai eficiente.

Cuprins extins:
Precizari terminologice
Cultura si publicitate
Mesajele textuale in publicitate
Mesajele iconice
Umorul: acceptarea versus respingerea lui
Critica publicitatii
Scurt istoric al psihosociologiei publicitatii
Fenomene si procese psihosociale
Perceptie. cultura. societate
Iluziile si potentialul lor publicitar
Memoria
Intelegerea mesajului
Pozitionarea din perspectiva psihosociologica
Emotiile in publicitate
Schimbarea atitudinilor
Persuasiunea
Data apariției: 2012
Editura: Polirom
Pagini: 208
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
psihologie , comunicare, relaţii publice, sociologie, mesaje textuale, campanii, strategii, advertising, comunicare, mass-media
  • Septimiu Chelcea - Autor
    Septimiu Chelcea (n. 1940) este profesor onorific la Facultatea de Sociologie si Asistenta Sociala a Universitatii din Bucuresti. Preda cursurile de Psihologie sociala, Sociologia opiniei publice si Psihosociologia publicitatii. A absolvit in 1967 Facultatea de Filosofie (Sectia Psihologie) din cadrul Universitatii din Bucuresti. In 1974 a primit titlul stiintific de doctor in filosofie, specialitatea sociologie. Academia Romana i-a decernat Premiul „P.S....
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus