logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

150 de experimente pentru a înţelege manipularea mediatică. Psihologia consumatorului de mass-media

Sebastien Bohler
Colecții/Serii: Hexagon
Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1327-4
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Comportamentul consumatorului de televiziune, radio sau presa scrisa are la baza o serie de mecanisme inconstiente, cunoscute de producatorii din mass-media. Asa-numitele „retete de succes” nu sint de multe ori decit tentative de manipulare a telespectatorului, radio-ascultatorului sau cititorului de ziare. Cartea prezinta 150 de experimente care analizeaza fenomenul manipularii si explica metodele folosite de mass-media pentru influentarea atitudinii, gusturilor si preferintelor noastre.

Cuprins extins:
Mass-media si convingerile
Euristica disponibilitatii
Reflexul de orientare si dependenta televizuala
Expunerea selectiva a informatiei
Vinovatie si altruism
Mass-media si politica
Efectul simplei expuneri
Influenta sociala
Transferul simbolic
Incertitudine si placere
Publicitatea in mass-media
Activarea cognitiva
Antropomorfismul in publicitate
Impactul marcilor asupra copilului
Muzica si conditionarea asociativa
Divertismentul
Jocurile de lumini si intimidarea
Culorile si perceptia timpului
Reactia si autosuficienta
Autor: Sebastien Bohler
Traducător: Dana-Maria Cimpoi
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Titlu original: 150 petites expériences de psychologie des médias: pour mieux comprendre comment on vous manipule
Pagini: 256
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
mass-media, dependenţă, informaţie, altruism, vinovăţie, politică, incertitudine, antropomorfism, manipulare

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus