logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 31,31 lei
-7%33,67 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Introducere în comunicarea politică

Brian McNair
În stoc
PREȚ: 31,31 lei
-7%33,67 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-0813-3
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Constienti de importanta mijloacelor de comunicare in dezbaterea publica, actorii politici isi supravegheaza atent mesajul transmis catre cetateni, intrucit de receptarea acestuia depind succesul sau esecul demersului lor. Luind ca repere Statele Unite si Marea Britanie, volumul analizeaza relatia dintre politica, mass-media si democratie in contexte extrem de variate precum actiunile sindicale, campaniile electorale si cele organizate de grupurile de presiune, amenintarea venita din partea al-Qaida si implicatiile zilei de 11 septembrie asupra comunicarii politice internationale.

Cuprins extins:
Politica in era mediatizarii
Opinia publica si sfera publica
Democratia si mijloacele de comunicare
Efectele comunicarii politice
Comportamentul de vot
Efectul publicitatii politice
Nevoia de stiri
Partidele si comunicarea politica
Sociologia strategiilor adoptate de gruparile politice marginale
Grupurile de presiune
Terorismul si oxigenul publicitatii
Conflictele internationale si comunicarea politica
Autor: Brian McNair
Traducător: Claudiu Vereş
Data apariției: 2007
Editura: Polirom
Titlu original: An Introduction to Political Communication
Pagini: 320
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
comunicare, relaţii publice, Media, dezbatere publică, actori publici, acţiuni sindicale, campanii electorale, grupuri de presiune, comunicare politică internaţională, publicitate politică
  • Brian McNair - Autor
    Brian McNair este profesor de jurnalism si comunicare la Universitatea Strathclyde. A mai publicat News and Journalism in the UK: A Text Book (1993, Routledge), The Sociolgy of Journalism (1998, Hodder Arnold), Journalism and Democracy: An Evaluation of the Political Public Sphere (2000, Routledge) Striptease Culture: Sex, Media and the Democratisation of Desire (2002, Routledge), Cultural Chaos: journalism, news and power in a globalised world (2006, Routledge).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus