logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Ce-ar face Google?

Jeff Jarvis
"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastră. Pentru a înţelege natura acestei schimbări şi şansele pe care...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-40-1
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

"N-am scris o carte despre Google, ci despre cum s-a schimbat lumea noastră. Pentru a înţelege natura acestei schimbări şi şansele pe care ni le oferă nu cred că există o companie mai potrivită decât Google. Sper ca cei care lucrează în alte domenii să-şi dea seama că nu există decât două reacţii posibile la schimbare: să i te opui sau să o vezi ca pe o oportunitate. Google face asta în fiecare zi. […]

Google vede lumea într-un fel cu totul diferit. Nu încearcă să apere vechile reguli – dimpotrivă, îşi ia libertatea să creeze lucruri noi. Vechea formulă este: creează – posedă – controlează. În timp ce formula Google e: organizează – adaugă valoare – permite-le altora să aibă succes.

De la Google putem învăţa să dezvoltăm platforme care le permit utilizatorilor să creeze valoare. [...] Şi ne mai învaţă noi modele de afaceri, cum ar fi scoaterea de produse beta pe piaţă, consultându-i astfel pe clienţi şi pe utilizatori şi invitându-i să colaboreze.

Lecţia Google: trebuie să le ieşi în întâmpinare oamenilor, nu să aştepţi să te caute ei."

Jeff Jarvis

Autor: Jeff Jarvis
Traducător: Irina Henegar
Data apariției: 2010
Editura: Publica
Titlu original: What Would Google Do?
Pagini: 360
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
Google, succes, internet, reţea, afaceri, modele
  • Jeff Jarvis - Autor
    Deţine unul dintre cele mai populare şi respectate bloguri despre internet şi media, Buzzmachine.com. De asemenea, se ocupă de secţiunea de new media pentru ziarul The Guardian din Londra. Forumul Economic Mondial de la Davos l-a inclus pe lista celor 100 de lideri internaţionali din media, atât în 2007, cât şi în 2008. Este creatorul şi redactorul fondator al Entertainment Weekly. Predă la Graduate School of Journalism din cadrul...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Fortune
Cea mai bună carte despre internet.
Chris Anderson, autor al cărţii Long Tail
Google nu este doar o companie, Google reprezintă un mod cu totul nou de gândire. Jarvis a făcut ceva cu adevărat important: a extins această abordare către mediul de afaceri şi către cultură, demonstrând cât de revoluţionară este.
Craig Newmark, fondatorul Craigslist
Ce-ar face Google? este o carte excepţională care surprinde schimbările radicale pe care internetul le-a generat în cultura noastră, în marketing şi în publicitate.
Don Tapscott, coautorul cărţilor Wikinomics şi Grown Up Digital
Dacă vreţi să înţelegeţi de ce inovaţiile noului internet reprezintă antiteza perioadei dot-com, citiţi această carte. Vă va deschide ochii asupra unui număr uriaş de posibilităţi reale de adaptare a afacerilor voastre în această nouă ordine mondială.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus