logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Arta de a cumpăra. De ce ne place shopping-ul

Paco Underhill
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Hexagon
Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-46– 0417-1
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Ati fi crezut ca un cos de cumparaturi plasat inteligent il poate convinge pina si pe cel mai nehotarit dintre clienti sau ca aglomeratia dintr-un magazin nu inseamna aproape niciodata vinzari mai mari? Utilizind informatii culese in mii de ore de cercetare in mall-uri, magazine universale si supermagazine din Statele Unite, autorul gaseste explicatii ale comportamentului la cumparaturi ce surprind nu doar cititorul neavizat, ci si expertul de marketing. Pentru specialisti, lucrarea reprezinta un ghid util, cu solutii creative (si adeseori foarte ingenioase) de adaptare la dorintele mereu in schimbare ale consumatorilor. Marelui public, pe de alta parte, i se ofera prilejul unei veritabile initieri in arta de a cumpara.

Cuprins extins:
Ce nu stiu comerciantii cu amanuntul
Cum sa citesti un indicator
Demografia shopping-ului
Dinamica shopping-ului
Experienta senzoriala a cumpararii
Timpul real si cel subiectiv
Magia expunerii
Autor: Paco Underhill
Traducător: Cătălina Grosu
Data apariției: 2006
Editura: Polirom
Titlu original: Why We Buy: The Science of Shopping
Pagini: 320
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
shopping, cumpărături, comportament, consumator
  • Paco Underhill - Autor
    Paco Underhill, geograf urban si antropolog al mediilor de retail, este fondatorul firmei de cercetare si conultanta Envirosell, care consiliaza un club select de companii din topul Fortune 100. Cariera sa a intrat in atentia unor publicatii ca The New Yorker sau Smithsonian Magazine. A scris pentru American Demographics si Adweek si tine conferinte in lumea intrega. Locuieste in New York, unde isi desfasoara cea mai mare parte a activitatii.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

22 ianuarie 2007, Săptămâna financiară - Lucia Verona
"De ce cumparam, ce si cit cumparam, ce ne face sa cumparam mai mult, cum trece timpul cind faci shopping, care sint trucurile pe care trebuie sa le cunoasca managerii magazinelor pentru a creste vinzarile, iata teme pentru care autorul cartii a utilizat informatii culese in marile magazine din SUA, dar si din Europa. Este un ghid util pentru specialistii in marketing si pentru toti cei implicati in procesul de «shopping» - manageri, vinzatori, casieri si, desigur, cumparatori. Dar, mai ales, ah, da!, cumparatoare."

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus