logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 16,38 lei
-15%19,27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Etica societăţii instituţionalizate

Bogdan Diaconu
În stoc
PREȚ: 16,38 lei
-15%19,27 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 13.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Bogdan Diaconu scrie, predă, oferă consultanţă şi este implicat în proiecte de cercetare în domeniile respon­sabilităţii...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-669-875-0
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Bogdan Diaconu scrie, predă, oferă consultanţă şi este implicat în proiecte de cercetare în domeniile respon­sabilităţii sociale corporatiste, eticii în afaceri şi culturii antreprenoriale. Promovează, în articolele sale, bunele practici în mediul românesc de afaceri, abordând subiecte privind guvernarea corporatistă, transparenţa, evaluarea şi raportarea performanţei sociale, impactul social şi de mediu al activităţilor de afaceri, etica şi responsabilitatea socială pe piaţa financiar-bancară românească.

Data apariției: 2009
Editura: Curtea Veche
Pagini: 288
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
etica afacerilor, responsabilitate socială, antreprenoriat, cultură antreprenorială
  • Bogdan Diaconu - Autor
    Este licenţiat al Facultăţii de Automatică şi Calculatoare a Universităţii Politehnice din Bucureşti şi al Facultăţii de Filosofie a Universităţii Bucureşti. Sub îndrumarea prof. univ. dr. Ilie Pârvu, a obţinut un master în filosofie teoretică şi titlul de doctor al Universităţii din Bucureşti cu o lucrare în care propune o nouă modalitate de a apăra realismul matematic, sprijinită pe teza indispensabilităţii...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Péter Barta, director executiv al Fundaţiei Post Privatizare
"Fundaţia Post Privatizare este onorată să contribuie la apariţia acestui volum dedicat responsabilităţii sociale a întreprinderilor. Chiar dacă acest concept este asociat, în cele mai multe cazuri, corporaţiilor şi marilor companii în general, Fundaţia Post Privatizare îşi propune să demonstreze că antreprenoriatul social nu ţine cont de dimensiunea companiei, ci de voinţa, viziunea şi gândirea strategică a antreprenorilor. Volumul de faţă consolidează angajamentul fundaţiei în acest sens şi ne face să fim încrezători că din ce în ce mai multe întreprinderi mici şi mijlocii vor realiza beneficiile de afaceri pe care le aduce integrarea responsabilităţii sociale în cadrul strategiei de dezvoltare, chiar şi în această perioadă dificilă.“
Aneta Bogdan MBA, Chartered Marketer Membru al Chartered Institute of Marketing, UK Managing Partener, Brandient
„Cred că anul 2009 este cel mai bun moment în societatea românească pentru lansarea unei astfel de cărţi, atât timp cât conştientizăm dramatic în prezent o Românie cu ruşinoase şi dăunătoare probleme de corupţie, care consolidează proasta performanţă în mediul de afaceri românesc şi, în mod special, în administraţia noastră publică. Există, oare, un moment mai bun decât acesta pentru discuţia despre ameninţările privind cadrul competiţiei corecte, despre morala şi egalitatea părţilor, despre raportul nostru cu noi înşine şi cu ceilalţi, despre legea definită ca distribuirea echitabilă a şanselor de succes şi de risc? Sincer, nu cred.“

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus