Descriere produs
Bogdan Diaconu scrie, predă, oferă consultanţă şi este implicat în proiecte de cercetare în domeniile responsabilităţii sociale corporatiste, eticii în afaceri şi culturii antreprenoriale. Promovează, în articolele sale, bunele practici în mediul românesc de afaceri, abordând subiecte privind guvernarea corporatistă, transparenţa, evaluarea şi raportarea performanţei sociale, impactul social şi de mediu al activităţilor de afaceri, etica şi responsabilitatea socială pe piaţa financiar-bancară românească.
Detalii produs
Autor: Bogdan Diaconu
ISBN: 978-973-669-875-0
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 288
Limbă: Română
Dimensiuni: 13x20 cm
Hârtie: 120g/m
Editura: Curtea Veche
Teme: societate
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Cultură organizațională
Cărți Non-ficțiune >> Cărți Afaceri și economie >> Cărți Finanțe, bănci și investiții
Speciale >> Chilipir
Opinii editoriale
„Fundaţia Post Privatizare este onorată să contribuie la apariţia acestui volum dedicat responsabilităţii sociale a întreprinderilor. Chiar dacă acest concept este asociat, în cele mai multe cazuri, corporaţiilor şi marilor companii în general, Fundaţia Post Privatizare îşi propune să demonstreze că antreprenoriatul social nu ţine cont de dimensiunea companiei, ci de voinţa, viziunea şi gândirea strategică a antreprenorilor. Volumul de faţă consolidează angajamentul fundaţiei în acest sens şi ne face să fim încrezători că din ce în ce mai multe întreprinderi mici şi mijlocii vor realiza beneficiile de afaceri pe care le aduce integrarea responsabilităţii sociale în cadrul strategiei de dezvoltare, chiar şi în această perioadă dificilă.”
Péter Barta, director executiv al Fundaţiei Post Privatizare„Cred că anul 2009 este cel mai bun moment în societatea românească pentru lansarea unei astfel de cărţi, atât timp cât conştientizăm dramatic în prezent o Românie cu ruşinoase şi dăunătoare probleme de corupţie, care consolidează proasta performanţă în mediul de afaceri românesc şi, în mod special, în administraţia noastră publică. Există, oare, un moment mai bun decât acesta pentru discuţia despre ameninţările privind cadrul competiţiei corecte, despre morala şi egalitatea părţilor, despre raportul nostru cu noi înşine şi cu ceilalţi, despre legea definită ca distribuirea echitabilă a şanselor de succes şi de risc? Sincer, nu cred.“
Aneta Bogdan MBA, Chartered Marketer Membru al Chartered Institute of Marketing, UK Managing Partener, Brandient