logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 31,62 lei
-7%34 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Managementul comportamentelor și optimizarea motivației pentru învățare

Catrinel A. Ştefan, Éva Kállay, Alina Cosma, Sebastian Vaida
În stoc
PREȚ: 31,62 lei
-7%34 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Educaţie
Seria Promovarea sănătății mintale în grădinițe şi şcoli este concepută de un colectiv de profesori de la Universitatea...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8244-90-7
Dimensiuni: 21x28 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Seria Promovarea sănătății mintale în grădinițe şi şcoli este concepută de un colectiv de profesori de la Universitatea „Babeș-Bolyai”, sub coordonarea prof.univ.dr. Adriana Băban, prof.univ.dr. Oana Benga, prof.univ.dr. Adrian Opre, şi propune o serie de ghiduri care se adresează cadrelor didactice, psihologilor şi consilierilor școlari, furnizorilor de servicii educaţionale, specialiștilor în știinţe comportamentale.

Ghidurile conţin activităţi practice, fișe de lucru, materiale-suport pentru preșcolari, școlari mici și școlari mari, cu scopul de a preveni şi elimina comportamentele nesănătoase ale copiilor, conduitele provocatoare şi consecinţele acestora pe termen lung asupra performanţelor şcolare şi asupra integrării sociale a elevilor

Elevii care manifestă probleme de comportament şi disciplină atrag cel mai mult atenţia cadrului didactic, deoarece aceste comportamente interferează cu activitățile de învățare. Cel mai adesea, cadrele didactice soluţionează aceste probleme intervenind după apariţia acestor comportamente indezirabile prin atenţionări verbale, excludere, scăderea notei la purtare etc. Însă, de cele mai multe ori, efectul nu este cel așteptat, deoarece intervenția nu ține cont de înțelegerea factorilor care determină și mențin manifestarea acestor comportamente. În acest context, derularea unei analize funcţionale ajută cadrul didactic să înţeleagă scopul comportamentului problematic, dar și să identifice planuri de disciplină adecvate nevoilor de la grupă / clasă.


Activităţile practice, fișe de lucru, materiale-suport pe care le propune ghidul urmăresc combinarea într-o manieră eficientă a activităţii didactice cu monitorizarea şi managementul continuu al comportamentelor copiilor. În acest context, managementul grupei/ clasei reprezintă „abilitatea profesorului de a planifica şi organiza activităţile clasei astfel încât să asigure un climat favorabil învăţării” (Petrovai şi Lemeni, 2009). Pentru a putea dezvolta un mediu propice învăţării, este esenţial să putem identifica comportamentele care pot fi prevenite sau modificate atunci când ele se manifestă deja. Ghidul prezintă o serie de strategii care pot fi folosite la nivelul clasei/ grupei atunci când se vizează modificarea comportamentelor dezadaptative.

Autor: Catrinel A. Ştefan, Éva Kállay, Alina Cosma, Sebastian Vaida
Coordonator: Adrian Opre, Oana Benga, Adriana Băban
Data apariției: octombrie 2015
Editura: ASCR
Pagini: 196
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
educația copilului, psihologia copilului, metodă, ghid, cadru didactic, consilier școlar
Locuri în topurile Cartepedia
  • Oana Benga
    Coordonator
    Adrian Opre - Coordonator
    Adrian Opre este profesor universitar la Catedra de Psihologie a Universitatii „Babes‑Bolyai” din Cluj‑Napoca, titular al cursurilor „Psihologie cognitiva”, „Consiliere psihologica: programe de interventie cognitiv‑comportamentala”, „Personalitatea: diagnoza si interventie” si presedintele Asociatiei de Stiinte Cognitive din Romania. Prezideaza Comisia de Psihologie Educationala, Consiliere Scolara si...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Adrian Opre
    Coordonator
    Oana Benga - Coordonator
    Oana Benga este conferentiar universitar dr. si director al Programului de Neurostiinte Cognitive la Catedra de Psihologie a Universitatii ?Babes-Bolyai? din Cluj-Napoca si psiholog principal in psihoterapie. A publicat numeroase articole in tara si a participat cu contributii originale la conferinte nationale si internationale de prestigiu.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus