logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 34,94 lei
-7%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Brand New

Wally Olins
În stoc
PREȚ: 34,94 lei
-7%37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
 Care este viitorul brandurilor și al brandingului? Să însemne oare globalizarea că diversitatea și individualitatea vor înceta...
Vezi mai multe detalii
Titluri conţinute:
Viitorul chip al brandurilor
ISBN: 978-973-7115-24-9
Dimensiuni: 19x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

 Care este viitorul brandurilor și al brandingului? Să însemne oare globalizarea că diversitatea și individualitatea vor înceta să existe, zdrobite sub greutatea uriașelor multinaționale? Sau va mai rămâne loc pentru acele branduri care pun accentul tocmai pe faptul că sunt diferite? Odată cu dezvoltarea rapidă a unor piețe noi în țări precum India, China sau Brazilia, noile branduri globale se vor impune oare mizând pe atuurile și tradițiile locale? În acest caz, care va fi consecința asupra dominației tradiționale a brandurilor bazate pe normele culturale occidentale. 

Autor: Wally Olins
Traducător: Irina Vainovski-Mihai
Data apariției: decembrie 2015
Editura: Comunicare.ro
Titlu original: Brand New. The Shape of Brands to Come
Pagini: 208
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
globalizare, multinaționale, brand, tehnologie digitală, corporații, marketing, business, profit, afaceri
  • Wally Olins Wally Olins - Autor
    Wally Olins este recunoscut in intreaga lume drept cea mai proeminenta personalitate in domeniul identitatii corporatiste si al brandingului. A creat branduri si identitati pentru organizatii cum ar fi Orange, 3i, Akzo-Nobel, BT, Repsol, Q8, Tata, Prudential, British...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Damien Whitmore, director pentru Afaceri Publice și Programe, Victoria and Albert Museum
 "Sclipitoarea și inovatoarea abordare pe care ne-o propune originalul maestru al brandingului, Wally Olins, demonstraeaza că în timp ce brandurile bune reușesc doar să se mențină pe piață, brandurile mari ascultă, evoluează și se fac remarcate." 
John Diefenbach, președinte al MBLM și fost director executiv al Landor Associates
 "Wally Olins pune întotdeauna cele mai pertinente întrebări și, adeseori, dă cele mai bune și inteligențe răspunsuri. Scriitura să are un stil subtil și spriritual, ceea ce face din parcurgerea cărții o călătorie cu adevărat plăcută... o lectură necesară pentru aceia dintre noi care doresc să știe încotro de îndreptăm." 

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus