logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 34,32 lei
-7%36,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Cercetări de marketing. Teorii şi aplicaţii

Cristina Maria Stoica, Lidia Elena Alexa
În stoc
PREȚ: 34,32 lei
-7%36,9 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Oeconomica
Lucrarea Cercetări de marketing. Teorie şi aplicaţii, dedicată cursului „Cercetări de Marketing”, îşi propune să...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-115-777-1
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Lucrarea Cercetări de marketing. Teorie şi aplicaţii, dedicată cursului „Cercetări de Marketing”, îşi propune să abordeze o gamă largă de aplicaţii specifice acestui domeniu de mare actualitate. Se pune un accent deosebit pe metodele numerice care pot fi utilizate pentru rezolvarea concretă a tuturor acestor probleme. Se recomandă utilizarea colectiei de programe statistice SPSS precum şi a bibliotecilor SLATEC, IMSL şi NAG.

Aplicaţiile sunt astfel concepute încât să răspundă următoarelor aspecte: descrierea noţiunilor de bază cu privire la cercetarea de marketing, alegerea tipului de scală în funcţie de datele pe care le avem de prelucrat şi de statisticile pe care le utilizăm, studiul noţiunii de populaţie şi eşantion, analiza regresională uni şi multivariată. Pentru fixarea şi înţelegerea celor prezentate sunt rezolvate numeric  câteva probleme de marketing.

Autor: Cristina Maria Stoica, Lidia Elena Alexa
Data apariției: septembrie 2010
Editura: C.H. Beck
Pagini: 296
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
marketing, economie, eşantion, analiză regresională, multivariată

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus