TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Strategia oceanului albastru PU-WCK-SOACSC-15-N-001
Vezi
galerie

Strategia oceanului albastru

de W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Id: #242004

  • Transport gratuit la comenzile de peste 140 de lei
Cum să creezi un spaţiu de piaţă necontestat şi să faci concurenţa irelevantă
 

Descriere produs

Bestseller internațional, acum cu o nouă prefață, noi capitole și studii de caz actualizate
Bestseller pe cinci continente
Peste 3,5 milioane de exemplare vândute în întreaga lume 
Tradusă în 43 de limbi 
Bestseller în topurile revistelor Wall Street Journal, Businessweek și  Fast Company

 


Strategia oceanului albastru argumentează că o concurență pe viață și pe moarte nu duce decât la un ocean roșu însângerat, în care rivalii se luptă pentru un profit în scădere. Bazat pe o analiză a 150 de mișcări strategice (acoperind peste 100 de ani și 30 de ramuri industriale), autorii demonstrează că succesul durabil vine nu din înfruntarea concurenților, ci din crearea de „oceane albastre" – noi spații de piață nevalorificate, pregătite pentru creștere.


Strategia oceanului albastru prezintă o abordare sistematică prin care concurența devine irelevantă și schițează principiile și instrumentele pe care orice organizație le poate utiliza pentru a crea și a capta propriile oceane albastre.


Această ediție revizuită și adăugită include: 

  • O nouă prefață a autorilor: „Ajutor! Oceanul meu se înroșește“ 
  • Informații la zi pentru toate cazurile și exemplele din carte 
  • Două capitole noi și un al treilea capitol extins – aliniere, reînnoire și capcane ale oceanului roșu – care răspund la cele mai presante întrebări puse de cititori în ultimii zece ani. 

 


O lucrare de referință care desființează gândirea strategică tradițională despre strategie, acest bestseller deschide o cale nouă și îndrăzneață către cucerirea viitorului. Considerați-l ghidul vostru în crearea de spații de piață necontestate, în care concurența devine irelevantă.

extinde
 

Detalii produs

Autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne

Traducător: Dan Bălănescu

Data apariției: noiembrie 2015

Titlu original: Blue Ocean Strategy: How to Create Uncontested Market Space and Make Competition Irrelevant

ISBN: 978-606-722-167-1

Copertă: Paperback brosat

Număr pagini: 376

Limbă: Română

Dimensiuni: 14,5x20,5 cm - A5

Hârtie: 80g/m

Editura: Publica

Teme: succes

 

Loc în topurile Cartepedia

 

Opinii editoriale

W. Chan Kim şi Renée Mauborgne demonstrează cum poate fi aplicată Strategia oceanului albastru şi propun tactici bazate pe inovaţie disruptivă, în special în industrii consacrate, cu o tradiţie în spate. Cei care au folosit cu succes această strategie au reuşit să transforme din temelii astfel de industrii şi să răstoarne regulile de bază care ghidau activitatea jucătorilor din piaţă. Recomandăm această carte tuturor strategilor, investitorilor şi antreprenorilor, dar mai ales acelora care se confruntă cu o competiţie acerbă în activitatea lor.

Bogdan Ion, Country Managing Partner, EY România
Dan Bălănescu
Dan Bălănescu
Traducător

Dan Bălănescu s-a născut la Piteşti, pe 14 martie 1974. După o copilărie fericit...

vezi autor