logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Design of Business. Cum să transformi principiile de design în avantaj competitiv

Roger Martin
În stoc
PREȚ: 37,57 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Management
Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc în...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-42-5
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cele mai multe companii vor să inoveze. Să vină cu ceva care să schimbe lumea, ca iPod sau ca Facebook. Unele fac eforturi, investesc în dezvoltare, plătesc designeri, consultanţi şi aşa mai departe. Dar rezultatele nu sunt decât rareori pe măsura eforturilor. De ce? În Design of Business, Roger Martin vine cu un răspuns convingător: avem prea multă încredere în gândirea analitică, aceasta servind doar la rafinarea datelor cunoscute prin mici îmbunătăţiri.

Pentru a inova, companiile au nevoie de paradigma designului, adică de o gândire care ţine de felul cum avansează domeniul datelor cunoscute de la o etapă la alta: de la mister (ceva ce nu putem explica) la euristică (o regulă empirică ce duce la soluţie), la algoritm (o formulă predictabilă pentru producerea unui răspuns) şi la cod (formula devine atât de previzibilă, încât este aplicată automat).

Martin arată cum Procter & Gamble, Cirque du Soleil, RIM ş.a. folosesc paradigma designului şi ard etapele, ajungând la inovaţii ce le asigură avantajul competitiv.

Autor: Roger Martin
Traducător: Dana Canurschi
Data apariției: 2010
Editura: Publica
Titlu original: Design of Business
Pagini: 184
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
design, management, inovaţie, facebook, comunicare
  • Roger Martin Roger Martin - Autor
    Roger Martin este decanul Rotman School of Management din cadrul University of Toronto, unde predă management strategic. Scrie despre inovare şi design pentru BusinessWeek şi colaborează cu Financial Times şi Harvard Business Review. În 2004 a...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Malcolm Gladwell, autorul cărţilor Excepţionalii, Blink şi The Tipping Point
Design of Business ne arată un Roger Martin în plină formă, un Roger Martin care ne provoacă să regândim felul în care construim organizaţii inovatoare.
Tom Glocer, CEO, Thomson Reuters
În Design of Business, Roger Martin descrie tensiunea dintre gândirea analitică şi creativitatea intuitivă din organizaţii. Soluţia lui: paradigma designului, care aduce aceste două forţe opuse şi necesare într-un echilibru dinamic. Este o carte care le va fi pe plac şi celor interesaţi de teorie, şi celor interesaţi de practică.
Will Setlife, Vicepreşedinte, Strategy, Insights & Innovation, Target
Roger Martin explică în această carte un paradox al afacerilor din zilele noastre: supraaprecierea gândirii analitice ne lasă descoperiţi în faţa schimbărilor şi orbi la orice oportunitate. Lăsaţi-vă deoparte părerile preconcepute doar atât cât să citiţi Design of Business şi veţi vedea apoi lumea cu alţi ochi.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus