logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 43,35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Adjudecat. Strategii eficiente pentru a vinde o idee bună

John P. Kotter, Lorne A. Whitehead
În stoc
PREȚ: 43,35 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Co-lecţia de leadership
Uneori o idee bună nu este suficientă. Crezi într-o idee bună. Ştii că implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atât...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-94-4
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

Uneori o idee bună nu este suficientă. Crezi într-o idee bună. Ştii că implementarea acesteia ar putea aduce beneficii imediate atât pentru tine, cât și pentru organizaţia sau comunitatea din care faci parte. O prezinţi, sperând într-un sprijin entuziast. În schimb, ţi se adresează întrebări care aduc cu sine o stare de confuzie, comentarii stupide sau atacuri verbale. Înainte să realizezi ce se întâmplă, ideea ta este respinsă.

În cartea de față, John Kotter ne dezvăluie modul în care să protejăm o idee bună de criticile nefondate şi cum să câştigăm sprijinul necesar pentru a ne vinde ideile. Cheia pentru a realiza acest lucru? Înţelegerea strategiilor de atac, și anume:

- Uciderea unei idei prin amânare: Amânarea la nesfârşit a unei decizii sau tergiversarea discuţiilor până când subiectul nu mai e de actualitate. 
- Confuzia: Prezentarea unui șir nesfârșit de informaţii care distrag atenţia de la ideea pusă în discuție, astfel încât propunerea înaintată pur şi simplu nu pare una demnă de a fi luată în seamă. 
- Folosirea sentimentului de frică pentru a influenţa un rezultat: Introducerea în discuție a unor stări anxioase iraţionale în legătură cu propunerea înaintată. 
- Atacul la persoană: subminarea reputaţiei şi credibilităţii celui care face propunerea.

Autor: John P. Kotter, Lorne A. Whitehead
Traducător: Anda Sebeşi
Data apariției: mai 2012
Editura: Publica
Titlu original: Buy-In: Saving Your Good Idea from Getting Shot Down
Pagini: 200
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
afaceri, idei, vânzare, strategii
  • Lorne A. Whitehead
    Autor
    John P. Kotter John P. Kotter - Autor
    John P. Kotter este profesor de comportamente organizaţionale la Harvard Business School. A câştigat premiul McKinsey pentru două articole din Harvard Business Review şi premiul Johnson, Smith and Kinsley în 1985 pentru noi perspective asupra...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • John P. Kotter
    Autor
    Lorne A. Whitehead - Autor
    Lorne A. Whitehead este șeful comisiei pentru educaţie la University of British Columbia şi preşedintele departamentului de fizică şi astronomie, specialitatea cercetare industrială, în cadrul aceleiași universități.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Bill George, profesor de management la Harvard Business School
John Kotter a dat din nou lovitura! Împreună cu Lorne Whitehead, coautor al acestei cărţi, ne oferă sfaturi extrem de inteligente despre modul în care să ne vindem cu succes ideile. O lectură obligatorie pentru liderii preocupați de viitorul organizației pe care o conduc!
Maria Klawe, preşedinte Harvey Mudd College
În domeniul cercetării şi al educaţiei, la fel ca în lumea afacerilor, progresul este de cele mai multe ori întârziat nu de lipsa unor idei bune, cât mai degrabă de faptul că oamenii nu sunt întotdeauna convinşi de faptul că trebuie să le adopte și să le implementeze. Lectura acestei cărți te va ajuta să-ți promovezi cu succes ideile bune în orice context posibil.
Péter Barta, Director Executiv, Fundația Post-Privatizare
Răspunsurile pe care cartea le furnizează sunt exact acelea care ne-au scăpat pe sub nas, pe care nu le-am văzut pentru că eram prea înfierbântați să ne prezentăm ideea cât mai bine sau pentru că am reacționat instinctiv agresiunilor. Cartea îți oferă un model care tratează toate situațiile în care poți fi pus în argumentarea unei idei și, de fiecare dată, îți arată cea mai bună soluție. O idee foarte bună ar fi să citiți această carte.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus