logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Economia experienţei. Orice afacere e o scenă şi tot ce faci e un spectacol

James Gilmore, Joseph Pine
Ce preţuiesc cu adevărat clienţii dumneavoastră? Pentru ce ar plăti un preţ special? Pentru experienţe. O ceaşcă de cafea costă mai mult...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-30-2
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Ce preţuiesc cu adevărat clienţii dumneavoastră? Pentru ce ar plăti un preţ special? Pentru experienţe. O ceaşcă de cafea costă mai mult într-o cafenea la modă decât una pe care ne-o facem acasă tocmai pentru că este important scenariul propus odată cu ceaşca de cafea.

Valoarea pe care o anumită experienţă o are pentru un individ determină valoarea ofertei şi dictează strategia companiilor. Dacă participaţi la competiţie bazându-vă numai pe preţ, pierdeţi în cursa pentru avantajul competitiv.

Bunurile şi serviciile nu mai sunt de ajuns. Cortina urmează să fie ridicată, susţin Pine şi Gilmore, dând la iveală spectacolul Economiei Experienţei – o nouă eră economică şi un model de abordare a lumii afacerilor. Inspiraţi-vă din regulile de joc ale lumii teatrului şi veţi schimba cultura firmei şi viaţa consumatorilor.

Publicată în peste 12 limbi şi considerată una dintre cele mai bune cărţi din toate timpurile, Economia experienţei este manualul cu ajutorul căruia managerii pot începe să regizeze experienţe de neuitat.

Autor: James Gilmore, Joseph Pine
Traducător: Mihaela Sofonea
Data apariției: 2010
Editura: Publica
Titlu original: The Experience Economy: Work is Theatre & Every Business a Stage
Pagini: 421
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
business, clienti, fidelizare, experiente, valori
  • Joseph Pine
    Autor
    James Gilmore - Autor
    James Gilmore şi-a început cariera la Procter&Gamble şi timp de 10 ani a fost unul dintre consultanţii companiei Cleveland Consulting Associates and Computer Sciences Corporation. Este profesor la Darden Graduate School of Business din cadrul University of Virginia şi lucrează cu companii şi cu organizaţii non-profit pentru stimularea creativităţii.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • James Gilmore
    Autor
    Joseph Pine - Autor
    Joseph Pine predă la mai multe şcoli de afaceri, printre care şi MIT Sloan School of Management. Este printre promotorii apropierii companiilor de consumatori: unul dintre proiectele în care a fost implicat ca manager IBM a presupus implicarea directă a utilizatorilor şi a partenerilor în procesul de elaborare a sistemului Application System/400 (Premiul Naţional pentru Calitate „Malcolm Baldridge”).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Tom Peters, autor al cărţilor Brand You 50 şi Cercul inovaţiei
O carte genială, absolut originală.
Kenneth Wong, preşedinte, Walt Disney Imagineering
O perspectivă relevantă şi binevenită asupra oportunităţilor curente sau viitoare din comerţ, divertisment şi viaţa publică. Economia experienţei dă dovadă de un bun simţ ieşit din comun.
Alan P. Hald, co-fondator al MicroAge
Economia Experienţei este o carte esenţială: ne ajută să înţelegem de ce simpla oferire a unor servicii nemaipomenite nu mai reprezintă o strategie profitabilă. Pine şi Gilmore vin cu observaţii practice pătrunzătoare, care vor ajuta toate domeniile de activitate să ţină pasul cu noua Economie a Experienţei.
Ioana Mucenic, Managing Partner Pastel Group
Chiar şi la 10 ani distanţă de momentul în care a fost scrisă, Economia Experienţei expune un model pe care mulţi se tem încă să îl aplice. Dar nu aceştia au construit companii de referinţă, ci cei ce au avut curajul, energia şi viziunea de a-şi pune în scenă un business precum un spectacol.
Watts Wacker, fondator FirstMatter
Lumea se îndreaptă vertiginos spre uniformizare, iar asta înseamnă că toate bunurile inovatoare şi toate serviciile oferite vor fi copiate cu viteza de propagare a sunetului. Pine şi Gilmore privesc dincolo de modelele tradiţionale de afaceri şi ne dau soluţia: diferenţierea prin experienţă. M-au convins că munca este ca teatrul şi că succesul rezultă din crearea experienţelor şi din caracterul unic al fiecărei interacţiuni.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus