logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Strategiile competitive ale firmei

Ioan Ciobanu, Ruxandra Ciulu
Colecții/Serii: Collegium
Pe baza a numeroase cazuri de reusite sau esecuri ale unor firme bine cunoscute pe plan mondial, autorii analizeaza strategiile concurentiale si scot...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-46-0080-X
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Pe baza a numeroase cazuri de reusite sau esecuri ale unor firme bine cunoscute pe plan mondial, autorii analizeaza strategiile concurentiale si scot in evidenta elementele indispensabile unui management eficient, care sa fereasca firmele de contraperformante. Volumul de informatii, numeroasele exemple practice, prezentarea setului complet de strategii competitive ale firmei si diversele solutii oferite – cu directa aplicabilitate la realitatea interna – constituie doar citeva dintre argumentele care impun aceasta lucrare drept un titlu important in bibliografia literaturii de specialitate.

Cuprins extins:
Strategiile concurentiale generice
Strategiile concurentiale ofensive si defensive specifice firmei
Strategiile tehnologice
Strategiile inovationale
Strategiile de sistem
Strategiile internationalizarii firmei
Aliantele strategice
Particularitati strategice ale firmelor romanesti
Pilotarea strategica a firmei
Studiu de caz
Autor: Ioan Ciobanu, Ruxandra Ciulu
Data apariției: 2005
Editura: Polirom
Pagini: 336
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, strategii concurentiale, strategii tehnologice, pilotare strategică, management, performanţe
  • Ruxandra Ciulu
    Autor
    Ioan Ciobanu - Autor
    Ioan Ciobanu, profesor al Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor, catedra de Management-Marketing a Universitatii „Al. I. Cuza”. In anul 1987 a obtinut titlul stiintific de „doctor in economie” la Academia de Studii Economice din Bucuresti. Cercetarile sale stiintifice sint orientate in domeniile managementului strategic si al firmei si managementului strategic al resurselor umane. Este autorul a numeroase carti si articole...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Ioan Ciobanu
    Autor
    Ruxandra Ciulu - Autor
    Ruxandra Ciulu – absolventa a Facultatii de Economie si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii „Al.I. Cuza” din Iasi, specializarea Managementul firmei. Incepind din 2002 sustine seminarii in calitate de cadru didactic asociat al Catedrei de Management-Marketing.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus