logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Tehnici de analiză în managementul strategic

Bogdan Băcanu
Colecții/Serii: Collegium
In prima parte, dedicata conceptelor, sint analizate citeva subiecte de mare interes pentru practicieni si pentru studentii de la facultatile de...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-0629-4
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

In prima parte, dedicata conceptelor, sint analizate citeva subiecte de mare interes pentru practicieni si pentru studentii de la facultatile de profil care doresc sa-si aprofundeze, printr-o reflectie sistematica, cunostintele de management. Temele de discutie propuse pentru fiecare subiect accentueaza linia aplicativa. Partea a doua cuprinde studii de caz ale unor firme remarcabile prin performante, produse si, mai ales, prin intreprinzatori si manageri. Studiile respective sint precedate de o scurta privire retrospectiva „despre cum s-au facut”, care ofera o imagine veridica a relatiei dintre lumea afacerilor si lumea universitara, in ceea ce priveste cercetarea de management.

Cuprins extins:
Analiza costurilor de interes strategic
Analiza obiectivelor
Benchmarking - analiza comparativa
Auditarea responsabilitatii sociale a corporatiei
Analiza segmentarii strategice a afacerii
Analiza segmentarii strategice externe
Analiza resurselor interne
Atlassib: Un Atlas pentru economia romaneasca
Covalact: „Calea Lactee” a integrarii europene
Antibiotice: A+
Majuscula romaneasca in industria farmaceutica
United vision: Afacerea bazata pe viziune
Forex: O firma de „esenta tare”
Data apariției: 2007
Editura: Polirom
Pagini: 320
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, studii de caz, atlassib, forex, covalact, analiza obiectivelor, benchmarking, auditare, analiza segementării strategice, industria farmaceutică, management, lumea afacerilor
Locuri în topurile Cartepedia
  • Bogdan Băcanu - Autor
    Bogdan Băcanu este profesor la Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii „Transilvania” din Brasov. In 1981 a absolvit sectia de Electrotehnica a Facultatii de Mecanica a Universitatii din Brasov, iar in 1991 Facultatea de Management a Academiei de Studii Economice. In perioada 1981-1990 a lucrat in industria brasoveana, cunoscind din interior activitatea unor mari organizatii industriale. In 1990 a devenit cadru didactic la universitatea...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus