logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Management strategic în turism. Concepte şi studii de caz

Bogdan Băcanu
În stoc
PREȚ: 8,95 lei
-7%9,62 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Turismul si managementul strategic sint subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria managementului strategic...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-1262-8
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Turismul si managementul strategic sint subiecte ale economiei aflate astazi in centrul atentiei. Lucrarea prezinta teoria managementului strategic raportata la turism, descriind cele mai cunoscute concepte si modele din perspectiva unor industrii, organizatii si produse specifice activitatii acestui sector. Temele sint abordate cu ajutorul unor exemple de referinta din turismul romanesc si international. Conceptele sint completate de studii de caz dedicate unor firme remarcabile pentru ideile, produsele si personalul lor. Structurat ca un curs universitar, volumul se adreseaza studentilor economisti interesati de turism, practicienilor din domeniu, precum si decidentilor din organizatiile publice responsabile de modelarea turismului.

Cuprins extins:
Concepte introductive
Viziunea strategica: de la misiune la obiective
Resursele interne ale organizatiei si avantajul concurential
Mediul extern
Alternative strategice de nivel corporativ
Alternative strategice de nivel business
Stakeholderi si leadership in turism
Decizia strategica
Implementarea strategiei prin subsistemele organizationale
Implementarea strategiei prin parteneriate si modificarea portofoliului de afaceri
Evaluarea si controlul
Strategii antreprenoriale si inovare
Management strategic global
Studii de caz
Data apariției: 2009
Editura: Polirom
Pagini: 352
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
viziune strategică, obiective, resurse interne, avantajul concurenţial, parteneriate, portofoliu de afaceri, strategii antreprenoriale
  • Bogdan Băcanu - Autor
    Bogdan Băcanu este profesor la Facultatea de Stiinte Economice a Universitatii „Transilvania” din Brasov. In 1981 a absolvit sectia de Electrotehnica a Facultatii de Mecanica a Universitatii din Brasov, iar in 1991 Facultatea de Management a Academiei de Studii Economice. In perioada 1981-1990 a lucrat in industria brasoveana, cunoscind din interior activitatea unor mari organizatii industriale. In 1990 a devenit cadru didactic la universitatea...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus