logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 76,1 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Formule de succes pentru următorul deceniu. Companii care au învins criza

Andrej Vizjak, Vasile Iuga
În stoc
PREȚ: 76,1 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Cum de au reuşit unele companii, chiar de dimensiuni mici şi mijlocii, să evite vârtejul crizei economice globale, care a înghiţit...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-1931-74-6
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Cum de au reuşit unele companii, chiar de dimensiuni mici şi mijlocii, să evite vârtejul crizei economice globale, care a înghiţit giganţi din toate industriile? Ce strategii şi formule au adoptat încât să dejoace calculele hârtiei şi să înainteze contra curentului, obţinând rate ridicate de creştere şi profitabilitate?

Cartea de faţă demonstrează, cu numeroase exemple, din România şi din regiune, dar şi de la nivel mondial, că secretul succesului se află în aplicarea unor strategii bine definite. Învingătorii crizei nu sunt neapărat companiile mari, ci cele care s-au încadrat ferm într-unul din cele patru profiluri analizate în volum: Industry Shark, Regional Hero, Local Specialist sau International Champion. Aceştia vor avea câştig de cauză şi pe termen lung, într-o competiţie tot mai dură şi într-un proces de concentrare economică tot mai accentuat.

Studiile de caz de pe piaţa locală au fost realizate de parteneri şi experţi din cadrul PwC România şi au abordat sectoare economice variate: financiar-bancar, asigurări, auto, energie, farmaceutic, retail, produse alimentare, telecomunicaţii şi utilităţi. Printre companiile analizate se numără: BRD - Groupe Société Générale, Vienna Insurance Group, Dacia - Groupe Renault, Romtelecom, Vodafone, Labormed, GDF Suez Energy, CEZ, Caroli Foods.

Este o carte esenţială pentru liderii de business din România, care au de-acum la dispoziţie un manual de strategii învingătoare şi care pot înţelege mai bine tendinţele de concentrare ale industriilor în care activează.

Autor: Andrej Vizjak, Vasile Iuga
Traducător: Irina Cristescu, Ioana Cristescu
Data apariției: iulie 2011
Editura: Publica
Titlu original: Formule uspeha za novo desetletje, na temelju analize 600 podjetij, ki so premagala krizo
Pagini: 536
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
companii, afaceri, strategii, studii de caz, criză financiară
  • Vasile Iuga
    Autor
    Andrej Vizjak - Autor
    Dr. Andrej Vizjak este liderul pentru Serviciile de Consultanţă în Afaceri ale PwC pentru Europa de Sud-Est şi face parte din echipa de management a PwC pentru Servicii de Consultanţă în Europa Centrală şi de Est. Înainte de a se alătura PwC, a coordonat operaţiunile din Europa Centrală şi de Est ale unei importante companii de consultanţă de management şi a ocupat poziţii de conducere în diverse organizaţii, printre care cea...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Andrej Vizjak
    Autor
    Vasile Iuga - Autor
    Vasile Iuga este Country Managing Partner al PwC România, Managing Partner al PwC pentru Europa de Sud-Est şi membru în Consiliul Director al PwC în Europa Centrală şi de Est. Este Fellow of the Association of Chartered Certified Accountants (ACCA) din Marea Britanie, auditor financiar, evaluator acreditat şi membru al Royal Institution of Chartered Surveyors (RICS). De asemenea, este membru al Consiliul pentru Supravegherea Publică a...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Daniel Dăianu, profesor de economie, SNSPA, fost ministru de finanţe al României
Criza financiară şi economică, fără egal de la Marea Depresiune încoace, a răvăşit activitatea multor companii, mari, mijlocii şi mici, în numeroase ţări industrializate. Dacă reducerea costurilor, facută adesea în mod brutal, este aproape inevitabilă pentru supravieţuire, performanţele pe termen lung depind de mulţi alţi factori. Lucrarea elaborată de specialişti ai PwC România încearcă să desluşească forţe motrice ale succesului unor companii în aceste timpuri extraordinare, când imponderabilele sunt în creştere rapidă şi modelele cu care operăm sunt puse în dubiu. Aşa cum arată şi studiile de caz dimensiunea gigant nu garantează o performanţă superioară. Recomand această lucrare solidă celor ce urmăresc drumuri spre ieşirea din impas, către locuri mai luminoase în lumea afacerilor.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus