logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 39 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Noua știință a motivării

Susan Fowler
În stoc
PREȚ: 39 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Noua știință a motivării este un proiect editorial susţinut de Human Invest. Fowler susține că liderii încă depind de...
Vezi mai multe detalii
Titluri conţinute:
Cum să conduci, să energizezi și să implici prin Metoda Motivației Optime
ISBN: 978-606-722-116-9
Dimensiuni: 14,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Noua știință a motivării este un proiect editorial susţinut de Human Invest.

Fowler susține că liderii încă depind de tehnicile tradiționale de recompensă și pedeapsă, pentru că nu au înțeles ce alternative au și nu știu ce abilități sunt necesare pentru a aplica noua știință a motivației.

Metoda Motivației Optime pe care o propune și pe care o ilustrează cu exemple din viața reală le arată liderilor cum să-i scape pe oameni de dependența de recompensele externe și cum să-i ajute să descopere modul în care ceea ce fac la serviciu le poate împlini nevoile psihologice fundamentale – de autonomie, de afiliere și de competență. Acest lucru, după cum ne spune știința, va avea ca rezultat o motivație sustenabilă și plină de conținut.

Cartea lui Susan Fowler este răspunsul inovator pentru liderii care vor să afle cum să abordeze corect motivația!

Autor: Susan Fowler
Traducător: Gabriel Creţu
Prefaţator: Ken Blanchard
Data apariției: august 2016
Editura: Publica
Titlu original: Why Motivating People Doesn't Work . . . and What Does: The New Science of Leading, Energizing, and Engaging
Pagini: 226
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, leadership, motivare
Locuri în topurile Cartepedia
  • Ken Blanchard
    Prefaţator
    Susan Fowler - Autor
    Susan Fowler are peste 30 de ani de experiență în domeniul leadershipului și lucrează ca cercetător, consultant și coach. Este unul dintre experții de top din domeniul dezvoltării personale și a condus strategia de dezvoltare a programului Motivația Optimă al companiei Ken Blanchard. Acesta a fost implementat în organizații din întreaga lume, printre care Microsoft, CVS, NASA, Institutul Catolic pentru Leadership, H&R Block, Mattel...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Susan Fowler
    Autor
    Ken Blanchard - Prefaţator
    Ken Blanchard, faimos autor de cărţi pentru dezvoltare personală şi organizaţională, consultant în afaceri şi conferenţiar intens solicitat, este caracterizat de prieteni, colegi şi clienţi ca unul dintre cei mai perspicace, mai puternici şi mai înţelepţi oameni de afaceri din prezent.   Influenţa sa ca autor de cărţi motivaţionale este extraordinară şi vastă. Bestsellerul Manager la Minut s-a vândut în...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Steve Davis, vicepreședinte executiv CenturyLink
„În această carte fascinantă, Susan Fowler ne explică motivele pentru care ar trebui să nu ne mai hrănim angajații cu junk foodul emoțional generat de recompensele atât de ineficiente pe termen scurt și ne arată modul în care ne putem schimba stilul de leadership pentru a genera o perspectivă motivațională optimă.„ 
Lori Lorenz, director principal de marketing Hewlett-Packard
„Un adevărat memento al faptului că leadershipul este o abilitate care poate fi pusă în valoare doar dacă te adresezi inimilor și minților oamenilor pe care îi conduci. Întrebarea nu este dacă oamenii sunt sau nu motivați, ci mai degrabă ce anume îi motivează. Susan Fowler ne prezintă o nouă paradigmă a motivației, o alternativă simplă și completă de care era nevoie de mult timp.„
Viorel Panaite, managing partner Human Invest & Ken Blanchard România
„O carte excepțională, plină de explicații simple, dar solide, care fac accesibilă tuturor cea mai nouă știință a motivării. Este filosofia care te ajută să ții pasul ritmului nebun al secolului XXI, tot mai mult adoptată de oamenii și organizațiile din întreaga lume, care au învățat că principiul „carrot and stick”, pe care l-au folosit încă de la începutul anilor 1900 ca să-și motiveze angajații, este deja depășit și nu mai are efect în ziua de azi. Folosiți cartea ca pe un ghid menit să vă ajute să vă reinventați în orice moment al vieții.„ 

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus