logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 23,75 lei
-15%27,94 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Inovaţia ca soluţie în afaceri. Crearea şi menţinerea unei creşteri de succes

Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor
În stoc
PREȚ: 23,75 lei
-15%27,94 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Profit
Paradoxul creşterii unei firme În cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabilă să susţină în timp o creştere...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-669-917-7
EAN-16: 978973669917
Dimensiuni: 15x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Paradoxul creşterii unei firme

În cel mai bun caz, numai o companie din zece e capabilă să susţină în timp o creştere profitabilă. Şi totuşi, pieţele de capital pretind ca toate companiile să crească şi le pedepsesc fără milă pe cele care eşuează. Dar de ce este creşterea constantă şi substanţială atât de dificil de obţinut? Surprinzător, nu e din cauza lipsei de idei bune sau de manageri capabili. Și nici din cauza unor clienţi prea nestatornici sau a inovaţiei imprevizibile.

Iniţiativele de afaceri eşuează — afirmă Clayton M. Christensen şi Michael E. Raynor — deoarece firmele îşi spoliază în mod nechibzuit propriul potenţial disruptiv, înainte ca ideile noi cu adevărat bune să apuce măcar să prindă contur.
Cartea de faţă arată cum pot companiile să rezolve această dilemă, creând ele însele disrupţii de piaţă, în loc să se lase distruse de acestea.
Bazându-se pe ani de cercetări aprofundate şi pe exemple concrete din multe companii mari, autorii afirmă că inovaţia poate fi un proces predictibil, care să determine în final creşterea profitabilă şi sustenabilă.
Christensen şi Raynor identifică, mai întâi, forţele care-i împing pe manageri să ia decizii inoportune tocmai în procesul de închegare a noilor idei de afaceri. Apoi, autorii pun la dispoziţia managerilor un nou cadru de lucru, destinat să-i ajute pe aceştia în demersul de creare a condiţiilor potrivite, la momentul potrivit. În cele din urmă,  disrupţia astfel realizată va avea succes.
Iată câteva dintre problemele la care această carte dă soluţii:
— Cum ne dăm seama dacă o idee are potenţial disruptiv sau nu?
— Ce situaţii concurenţiale avantajează companiile stabile şi care îi favorizează pe nou-veniţi?
— Ce segmente de consumatori vizăm mai întâi, dacă avem o ofertă inedită?
— Ce activităţi ar trebui externalizate şi care ar trebui păstrate în interiorul companiei?
— De unde ar trebui să provină banii cu care finanţăm o nouă afacere?
— Cum alegem cei mai potriviţi manageri, pentru a pune în practică noua idee?
— Cum ne poziţionăm pe piaţă acolo unde vor fi profiturile în viitor?

Dezvăluind principii contraintuitive, care vă vor schimba pentru totdeauna perspectiva asupra inovaţiei, această carte de referinţă în literatura economică internaţională vă arată cum puteţi crea un motor de creştere disruptivă, menit să alimenteze perpetuu succesul oricărei companii.

Autor: Clayton M. Christensen, Michael E. Raynor
Traducător: Liviu Mateescu
Data apariției: 2010
Editura: Curtea Veche
Titlu original: The Innovator's Solution: Creating and Sustaining Successful Growth
Pagini: 304
Limba: Română
Hârtie: 120g/m
Cuvinte cheie:
economie, business, management, inovație, leadership, organizații, performanță
  • Michael E. Raynor
    Autor
    Clayton M. Christensen - Autor
    Clayton M. Christensen este arhitectul conceptului de „inovaţie disruptivă“, fiind considerat de multă vreme drept unul dintre cei mai importanţi teoreticieni în domeniul inovaţiei. E un cunoscut orator şi consultant, activând şi ca membru în consiliile de administraţie ale unor mari companii din SUA. În 1975, Christensen a obţinut o diplomă în economie la Brigham Young University. În 1977, a...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Clayton M. Christensen
    Autor
    Michael E. Raynor - Autor
    Michael E. Raynor este un remarcabil cercetător, autor, consultant şi orator, fiind specializat în strategii corporatiste pentru evaluarea şi reducerea riscurilor, dar şi pentru generarea de venituri. În cercetările şi scrierile sale, dar şi în activitatea practică, Raynor s-a focalizat asupra inovaţiei şi strategiei în afaceri, explorând provocarea de a păstra succesul unei firme prin inovaţie, dar şi modalităţile...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

New York Times
„O carte fascinantă; Inovaţia ca soluţie în afaceri e pentru cititori ca o cutie cu bomboane...“
Washington Post
„Inovaţia ca soluţie în afaceri  trasează sinuosul drum pe care trebuie să-l parcurgă acele companii mature care vor să se reinventeze. “
BusinessWeek
„Accesibil şi riguros; un manual de supravieţuire pentru managerii corporatişti... sfaturi pătrunzătoare, care vin exact în momentul potrivit, pentru o economie care încă se mai luptă să-şi revină. “

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus