logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 27,94 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Coada lungă. De ce viitorul în afaceri înseamnă să vinzi câte puţin din toate

Chris Anderson
În stoc
PREȚ: 27,94 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 14.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Idei pe bandă
În cea mai importantă carte de business de la The Tipping Point încoace, Chris Anderson ne arată cum viitorul comerțului și...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-8360-36-2
Dimensiuni: 17x24 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

În cea mai importantă carte de business de la The Tipping Point încoace, Chris Anderson ne arată cum viitorul comerțului și al culturii nu rezidă în hituri, ci în ceea ce multă vreme a fost considerat un rateu – coada nesfârșit de lungă a produselor de nișă din curba cererii.

Autor: Chris Anderson
Ilustrator: Shane Clester
Traducător: Mihai Pascu
Data apariției: iunie 2013
Editura: Publica
Titlu original: The long tail: Why the future of business is selling less of more
Pagini: 64
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
internet, comerţ online
Locuri în topurile Cartepedia
  • Chris Anderson - Autor
    Chris Anderson este redactor-şef al revistei Wired. Înainte de a prelua această funcţie, a lucrat pentru publicaţia The Economist, la Londra, Hong Kong şi New York. Şi-a început cariera în redacţiile a două importante reviste de ştiinţă — Science şi Nature.Deţine o diplomă în fizică, obţinută la Universitatea George Washington, şi a studiat mecanica cuantică şi jurnalismul ştiinţific la...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Eric Schmidt, CEO, Google
Ideile lui Anderson influențează gândirea strategică a companiei noastre la modul cel mai profund.
Alan T. Saracevic, San Francisco Chronicle
L-aș așeza pe Anderson pe aceeași treaptă cu Malcolm Gladwell și Clayton M. Christensen, cartea de față fiind una dintre cele mai importante lucrări de filosofie a afacerilor publicate în emergenta eră digitală globală.
Rob Glaser, CEO, RealNetworks
Toți cei interesați de media... trebuie să citească această carte.
Reed Hastings, CEO, Netflix
Locul acestei cărți în bibliotecă este între The Tipping Point și Freakonomics.

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus