logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Bazele microeconomiei întreprinderii

Marc Guyot, Radu Vrânceanu
Colecții/Serii: Collegium
Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 973-681-450-8
Dimensiuni: 16x23,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Acest manual propune o analiza a strategiilor intreprinderilor, facind apel cu precadere la teorii care si-au dovedit valoarea si a caror utilitate este pe deplin recunoscuta. Textul combina claritatea rationamentului neoclasic si intuitia, folosindu-se de numeroase exemple. Aceste baze teoretice ii vor permite cititorului sa analizeze el insusi diferitele situatii concrete cu care va fi confruntat si vor servi ca suport in abordarea altor domenii circumscrise economiei generale (economie publica, macroeconomie, economie internationala). Majoritatea metodelor prezentate in aceasta lucrare constituie, de asemenea, instrumente deosebit de utile si pentru alte discipline, precum finantele, strategia, marketingul sau resursele umane.

Cuprins extins:
Originea. natura si frontierele firmei contemporane
Intreprinderea si restrictiile tehnologice
Functia de cost
Teoria consumatorului
Functia cererii de marfuri
Introducere in analiza structurilor de piata
Piata concurentiala
Piata de monopol
Analiza comportamentelor strategice
Oligopol si duopol
Strategia de diferentiere
Relatia intre manager si actionari
Strategiile internationale ale firmelor
Autor: Marc Guyot, Radu Vrânceanu
Traducător: Alexandru Bartic
Data apariției: 2004
Editura: Polirom
Pagini: 304
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
economie, strategie, marketing, resurse umane, funcţia de cost, oligopol, duopol
  • Radu Vrânceanu
    Autor
    Marc Guyot - Autor
    Marc Guyot este directorul Programelor de Management Specializate la Ecole Superieure de Sciences Economiques et Commerciales (ESSEC) din Paris, unde preda cursuri de microeconomie, macroeconomie si economie industriala.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • Marc Guyot
    Autor
    Radu Vrânceanu - Autor
    Radu Vrânceanu este profesor de economie si directorul cercetarii la ESSEC Business School (Cergy, Paris). De acelasi autor, la Editura Polirom au mai aparut: Romania si Uniunea Europeana (2002, in colaborare cu Daniel Daianu); Bazele microeconomiei intreprinderii (2004, in colaborare cu Marc Guyot) si Frontiere etice ale capitalismului (2006, in colaborare cu Daniel Daianu).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus