logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 55 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

La pescuit de fraieri

George A. Akerlof, Robert J. Shiller
În stoc
PREȚ: 55 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Co-lecţia de economie
La pescuit de fraieri (Phishing for Phools) deschide o direcție radical nouă în teoria economică, bazată pe ideea intuitivă că...
Vezi mai multe detalii
Titluri conţinute:
Economia manipulării şi a înşelăciunii
ISBN: 978-606-722-104-6
Dimensiuni: 14,5x20,5 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

La pescuit de fraieri (Phishing for Phools) deschide o direcție radical nouă în teoria economică, bazată pe ideea intuitivă că piețele dăruiesc și răpesc în același timp. Akerlof și Shiller dau viață acestei idei prin zeci de povești care arată cum ne afectează phishingul pe toți, în aproape toate domeniile. Ne cheltuim banii până la limită, după care ne facem griji cum să ne plătim facturile în luna următoare. Sistemul financiar își ia avânt, apoi se prăbușește. Suntem ispitiți, mai mult decât ne dăm seama, de publicitate. Sistemul nostru politic este denaturat de bani. Plătim prea mult pentru abonamentul la sala de fitness, pentru mașinile, casele și cardurile noastre de credit. Companiile farmaceutice ne vând cu ingeniozitate medicamente care ne fac prea puțin bine și, câteodată, sunt de-a dreptul periculoase. 

La pescuit de fraieri explorează rolul central al manipulării și înșelăciunii în toate aceste domenii și încă multe altele. Prin aceasta, explică un paradox: de ce, într-o perioadă în care o ducem mai bine decât oricând în istorie, prea mulți dintre noi duc o viață de disperare mută. În același timp, cartea relatează istoriile indivizilor care s-au ridicat împotriva scamatoriilor economice – arătând cum pot fi reduse acestea prin mai multă cunoaștere, reformă și reglementare. 

Într-o relatare amuzantă și plină de viață, Akerlof și Shiller arată că, în timp ce urmărirea profitului poate să ducă la produse care ne îmbogățesc viața, poate să ducă și la manipulare și înșelăciune. Multe dintre inovațiile recente au condus la produse care au facilitat păcălirea publicului. Implicațiile sunt complexe și profunde. 

Joseph E. Stiglitz, laureat al Premiului Nobel pentru Economie 

Autor: George A. Akerlof, Robert J. Shiller
Traducător: Dan Crăciun
Data apariției: martie 2016
Editura: Publica
Pagini: 424
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
bani, sistem politic, manipulăre, înșelăciune, disperare, cunoaștere, reformă, reglementare
  • Robert J. Shiller
    Autor
    George A. Akerlof - Autor
    George A. Akerlof ar fi trebuit să fie, conform tradiţiei familiei, fizician sau chimist, ca fratele sau tatăl lui. Respectă tradiţia familiei într-o singură privinţă: a fost student la Yale (ca şi fratele său, Carl), şi predă la Berkeley, având stagii şi la diverse alte instituţii de renume, ca profesor sau angajat: London School of Economics, Harvard, Federal Reserve Bank. În 1966 a scris „Piaţa de...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • George A. Akerlof
    Autor
    Robert J. Shiller - Autor
    Robert J. Shiller este autorul cărţilor Irrational Exuberance şi The Subprime Solution, şi coautor, împreună cu George A. Akerlof, al cărţii Spirite Animale (Publica, 2010). Este titularul catedrei de economie Arthur M. Okun de la Universitatea Yale.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Nancy Folbre, profesor emerit, Universitarea Amherst, Massachussettes
Akerlof și Shiller ne oferă un ghid fenomenal printre capcanele pieței libere. Această salvatoare revizuire a teoriei economice explică riscurile inerente de a fi jecmăniți într-o lume a maximizării profitului. 
Laura D'Andrea Tyson, Universitatea Berkeley
Această carte pătrunzătoare expune o contradicție fundamentală din sistemul de piață. Consumatorii și decidenții politici să bage de seamă: afacerile dornice de profit sporesc eficiența și încurajează inovația, dar sunt puternic motivate să vă manipuleze și dispun de noi instrumente sofisticate de prelucrare a datelor, care le permit să facă acest lucru în modalități personalizate. 

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus