logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 8,96 lei
-7%9,63 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Dicţionar de marketing englez-român

A. Ivanovic, P.H. Collin
În stoc
PREȚ: 8,96 lei
-7%9,63 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 09.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Nu-i niciun secret ca, atunci cand vine vorba despre "ce se intampla cu produsele si serviciile", constatam, tot mai multi dintre noi si tot mai des,...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-568-066-8
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Hardcover

MAI MULTE DESPRE CARTE

Nu-i niciun secret ca, atunci cand vine vorba despre "ce se intampla cu produsele si serviciile", constatam, tot mai multi dintre noi si tot mai des, ca, si aici, limba engleza se-arata pe deplin suverana, caci marketing ii zice "chestiei" care se ocupa de cererea de pe piata si satisfacerea acesteia. Poate ca limba engleza, cu termeni deveniti deja consacrati in domeniul economic, n-ar fi chiar o problema. Dar ce te faci cu adevaratul jargon al bransei marketingului? Complex (acopera o arie terminologica de aproape 17 000 de cuvinte-titlu si expresii englezesti din domeniul marketingului, cu transcrierea fonetica, expuse clar si concis), actual (include numerosi termeni din engleza britanica si cea americana, insotiti de definitii precise, scurte explicatii gramaticale si contextualizari pe baza extraselor din publicatiile de specialitate), practic (cu o adresabilitate largita: studenti si cadre didactice ale facultatilor de profil, traducatori si interpreti, specialisti ai domeniului si, in general, toti cei interesati de fenomenologia si jargonul marketingului), volumul ii asigura consultantului un bagaj consistent.

Autor: A. Ivanovic, P.H. Collin
Data apariției: 2006
Editura: Niculescu
Pagini: 384
Limba: Română, Engleză
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
limba engleză, marketing, vânzări, termeni specifici, expresii uzuale, economic, jargon

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus