logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 25,06 lei
-7%26,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Arta de a influenţa. Analiza tehnicilor de manipulare

Alex Mucchielli
În stoc
PREȚ: 25,06 lei
-7%26,95 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Colecții/Serii: Collegium
Pentru a-i influenţa şi a-i convinge pe ceilalţi este important să cunoaştem tehnicile pe care le putem aplica în diferite contexte. Alex...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-46-5279-2
Dimensiuni: 13,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Pentru a-i influenţa şi a-i convinge pe ceilalţi este important să cunoaştem tehnicile pe care le putem aplica în diferite contexte. Alex Mucchielli susţine că situaţii aparent diferite implică de fapt fenomene de comunicare asemănătoare. Pe baza unei noi abordări a proceselor de comunicare, el propune o metodă simplă de analiză a tehnicilor de influenţare, pe care o ilustrează cu numeroase exemple şi cazuri practice. Vom învăţa astfel care sînt cele mai eficiente tehnici de vînzare, publicitate şi propagandă, dar şi cum să comunicăm mai bine cu ceilalţi în viaţa de zi cu zi, în familie sau în contexte didactice.

Cuprins extins:
Influenţarea prin manipularea emoţiilor • Influenţarea prin manipularea intereselor • Apelul la norme pentru construirea poziţionărilor: dubla mediere în influenţare • Manipularea relaţiilor • Manipularea situaţiilor de muncă prin crearea relaţiei de încredere • Manipularea identităţilor
Autor: Alex Mucchielli
Traducător: Mihaela Calcan
Data apariției: martie 2015
Editura: Polirom
Titlu original: L'art d'influencer
Pagini: 208
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
psihologie, comunicare, manipulare, managementul motivaţiilor, comunicare în masă
  • Alex Mucchielli - Autor
    Alex Mucchielli este epistemolog si specialist in stiintele comunicarii. La Editura Polirom au fost traduse lucrarile Arta de a influenta (2002), Dictionar al metodelor calitative in stiintele umane si sociale (2002) si Arta de a comunica (2005).
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus