logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 30,3 lei
-15%35,64 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

M-am săturat să fiu prost. Incursiune în gândirea critică pentru oameni de afaceri și nu numai

Peter H. Frank
În stoc
PREȚ: 30,3 lei
-15%35,64 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 07.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Nimeni nu se naşte prost. Ne naştem pur şi simplu neştiutori. Este nevoie de hotărâre şi de încăpăţânare ca să...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-50-4766-5
Dimensiuni: 13x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Nimeni nu se naşte prost. Ne naştem pur şi simplu neştiutori. Este nevoie de hotărâre şi de încăpăţânare ca să rămâi cu adevărat prost.


Cunoşti oameni care la şedinţe nu înţeleg niciodată nimic, irosindu-ţi astfel tot timpul? Ţi s-a întâmplat să dai peste studenţi care probabil că dorm în timpul cursului, pentru că altminteri nici un om treaz n-ar pune întrebări mai idioate? Conversaţiile cu rudele, la masă, nu ţi se par uneori atât de trase de păr şi de nătânge, încât îţi taie pofta de mâncare? Fă-ne tuturor o favoare şi cumpără-le cartea aceasta! Sau, dacă eşti destul de isteţ încât să-ţi dai seama că şi tu te-ai săturat să fii prost, atunci ai bunăvoinţa de a-ţi face cadou această carte.

Autor: Peter H. Frank
Traducător: Cecilia Laslo
Postfaţator: Radu Crăciun
Data apariției: martie 2015
Editura: Humanitas
Titlu original: How to be a lot less stupid. A guide to critical thinking in business
Pagini: 264
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
carte practică, dezvoltare personală, gândire, logică, afaceri
  • Peter H. Frank Peter H. Frank - Autor
    Peter H. Frank a absolvit Universitatea Georgetown, după care a fost, vreme de 12 ani, jurnalist specializat pe economie, semnând articole în The New York Times, apoi editoriale în The Sun şi The News Journal. Din 1996,...
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Radu Georgescu, Founding Partner, GECAD Group
„O carte «altfel», într-un sens spectaculos. Vine cu studii de caz şi crezi că este un manual de business, apoi te execută scurt cu exerciţii de logică generală. Oricine va găsi un unghi din care cartea aceasta să îi aducă ceva nou. Pentru mine, cele mai interesante părţi au fost din zona de filozofie a businessului, care sunt tratate senzaţional. A fost o gură de aer proaspăt, am citit-o dând din cap şi aprobând la fiecare pagină, iar la sfârşit m-am întrebat de ce nu am scris-o eu. E cu adevărat o carte excelentă, iar antreprenorii din România au nevoie de ea! Peter, îţi mulţumesc!“
Luca Pițu, pensionar doctor indocent al Universităţii Cuzane de pe vijeliosul Bahlui
„Dacă stăm să ne gândim niţel, autorul a întreprins, în cartea de faţă, o expediţie teoretică forte, cu nobilul scop al inculcării unui mod de a gândi realist şi de a înţelege adevărat contemporanilor săi dornici să-şi gestioneze competent afacerile. Având ei în minte întâmplările lumii de azi, călătoria aceasta nu ar avea cum să nu le fie trebuincioasă. Oricum, nădejde ni-i că nu va fi în van, deoarece Peter, bisnisologul nostru – cu niscaiva filozofie în spate, multă experienţă la activ şi destul umor la purtător −, se dovedeşte, din start, o călăuză care cunoaşte cu temeinicie terenul explorat.“

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus