logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
Indisponibil
Disponibilitate: Indisponibil
Anunţă-mă când este disponibil!
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Managementul personal al timpului

Heinz Hutter
Colecții/Serii: Pocket Business
O buna organizare a timpului incepe cu recunoasterea „consumatorilor de timp” si cu optimizarea atitudinii fata de munca, in general....
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-973-571-850-3
Dimensiuni: 10x16 cm
Tip copertă: Paperback

MAI MULTE DESPRE CARTE

O buna organizare a timpului incepe cu recunoasterea „consumatorilor de timp” si cu optimizarea atitudinii fata de munca, in general. Astfel, pe parcursul acestei carti, autorul prezinta metode realmente practice de folosire eficienta a timpului. Aspectele legate de managementul timpului si alinierea acestora la obiectivele propuse sunt in concordanta cu practica planificarii timpului, care poate fi sprijinita de metode si mijloace auxiliare.

Cuprins extins:
managementul personal – indispensabil in organizarea eficienta a timpului
analiza managementului timpului
managementul timpului cu ajutorul „ceasului interior”
metoda ciclica de lucru pentru eficientizarea muncii
managementul timpului la „ a patra generatie”
obiective si feed-back
practica planificarii timpului
mijloace clasice si electronice
Data apariției: septembrie 2009
Editura: Allfa
Pagini: 144
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
eficientizarea muncii, dezvoltare personală, management, optimizare, planificare, organizare
  • Heinz Hutter - Autor
    Heinz Hütter, licentiat in stiintele educatiei, lucreaza din 1988 ca trainer, consilier si coach de sistem, ocupandu-se mai ales de managementul personal si cel al timpului, precum si de managementul proiectelor. Domnia sa este colaborator liber al MoreOFFICE®GmbH.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus