logo
TOATE
PRODUSELE
coș de cumpărături
lei
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist

Focus. Privește lumea altfel pentru a avea succes și influență

E. Tory Higgins, Heidi Grant Halvorson
În stoc
PREȚ: 47,2 lei
Disponibilitate: În stoc
Retur posibil: 365 zile
Data estimată de livrare: 08.12.2016
Comandă prin telefon sau email:
0740.317.617 carte@cartepedia.ro
Suntem ONLINE! Discută cu noi aici.
Adaugă la wishlist
Focus este un proiect al editurii Publica, susținut de EY România. Focus îți va explica natura focusului promotor și a...
Vezi mai multe detalii
ISBN: 978-606-722-005-6
Dimensiuni: 14,5x20 cm
Tip copertă: Paperback brosat

MAI MULTE DESPRE CARTE

Focus este un proiect al editurii Publica, susținut de EY România.

Focus îți va explica natura focusului promotor și a focusului preventiv, și modul în care ele funcționează ca mecanisme psihice pentru a reuși să te înțelegi mai bine pe tine și să-i înțelegi pe cei din jurul tău într-un mod cu totul nou. 

Unele lucruri pe care nu le-ai putut pricepe niciodată vor începe să aibă sens. Vei vedea în sfârșit de ce e atât de greu să te descurci perfect și cu ideile de anvergură, și cu chestiunile de detaliu. De ce, în orice cuplu, „spontanul” nu este de obicei cel care ține evidența banilor. 

Autor: E. Tory Higgins, Heidi Grant Halvorson
Traducător: Smaranda Nistor
Data apariției: noiembrie 2014
Editura: Publica
Pagini: 312
Limba: Română
Hârtie: 80g/m
Cuvinte cheie:
dezvoltare personală, motivare, succes, ghid practic
  • Heidi Grant Halvorson
    Autor
    E. Tory Higgins - Autor
    E. Tory Higgins, doctor în psihologie, este titularul catedrei Stanley Schachter de psihologie și profesor de economia afacerilor la Universitatea Columbia, unde deține și funcția de director al Centrului de Știință a Motivației.
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile
  • E. Tory Higgins
    Autor
    Heidi Grant Halvorson - Autor
    Heidi Grant Halvorson, doctor în psihologie, este autoarea cărților Succeed și Nine Things Successful People Do Differently. De asemenea, este director asociat al Centrului de Știință a Motivației din cadrul Facultății de Economie a Universității Columbia. 
    AFLĂ MAI MULTE
    Vezi toate cărţile

Opinii Editoriale

Robert B. Cialdini, autorul cărții Persuasiunea – știință și practică
„Heidi Grant Halvorson și E. Tory Higgins ne arată diferențele fundamentale în felul în care căutăm succesul. Descrierea lor este atât de cuprinzătoare, dar în același timp integrativă; atât de antrenantă, dar în același timp instructivă, încât vin și eu cu propria-mi aserțiune: Dacă te numeri printre cei ce vor să se bucure de succes, ar trebui să citești această carte.”
Gretchen Rubin, autoarea cărții The Happiness Project
„Inteligentă, provocatoare și extrem de practică, Focus este un instrument inestimabil pentru oricine vrea să înțeleagă mai în profunzime cum pot fi motivați oamenii.”
Jim Kouzes, coautorul cărții The Leadership Challenge
„Focus e genială! Doi dintre cei mai renumiți cercetători ai științei succesului și motivației, Heidi Grant Halvorson și Tory Higgins, au făcut echipă ca să ne dăruiască o extraordinară mostră de gândire limpede, scriitură inteligentă și lectură agreabilă, pe o temă care ne preocupă în mod vital pe toți: care e forța motrice a gândurilor noastre, a alegerilor pe care le facem și a deciziilor pe care le luăm. Cumpără această carte și vei câștiga o nouă perspectivă asupra vieții tale, a muncii tale, a familiei și a comunității în care trăiești!”
Elena Badea, Director Marketing și Comunicare, EY România
„Focus oferă o explicație şi un instrument de analiză cu bază științifică a motivațiilor fiecăruia dintre noi, fiind recomandată liderilor şi managerilor, specialiștilor în marketing, profesorilor şi părinților. Prin această carte, autorii pun pe piață un conținut de valoare, rezultatul a peste 20 de ani de cercetare la Centrul de Știință a Motivației din SUA. Este nu doar o colecție de observații pertinent argumentate despre motivație, dar şi un ghid practic structurat în jurul a două mari concepte: focusul promotor şi focusul preventiv.”

Opinia cititorilor

comments powered by Disqus