Descriere produs
Imaginea pe care o ai, abilităţile pe care le-ai dobândit şi reputaţia transmit celor din jur o poveste. A ta personală. Care este brandul tău? Cum te percep colegii? Dar şefii sau partenerii de afaceri? Cum să îţi construieşti un brand personal care să îţi pună în evidenţă punctele forte şi unicitatea, să te ajute să fii remarcat şi să transmiţi în exterior ceea ce ştii că te reprezintă?
Dan Schwabel îţi răspunde la toate aceste întrebări şi îţi arată cum să ajungi să fii indispensabil. Te învaţă cum să te promovezi şi să te pui permanent într-o lumină cât mai bună, astfel încât brandul personal să reprezinte o garanţie a calităţii tuturor proiectelor în care eşti implicat.
Brandingul personal a devenit esenţial în condiţiile în care totul în jurul nostru se schimbă cu o viteză uluitoare, în special pe plan profesional. Tocmai de aceea, fii atât de bun încât ceilalţi să nu te poată ignora!
Detalii produs
Autor: Dan Schawbel
ISBN: 978-973-162-133-3
Copertă: Paperback brosat
Număr pagini: 280
Limbă: Română
Dimensiuni: 13,5x20,5 cm
Hârtie: 80g/m
Editura: Amaltea
Opinii editoriale
„În această carte remarcabilă, Dan Schawbel îţi oferă toate resursele, sfaturile şi inspiraţia de care ai nevoie pentru a prelua controlul asupra propriei cariere şi a avea succes la locul de muncă. Citeşte-o dacă vrei să-ţi împlineşti visurile şi să te şi distrezi în timp ce o faci.“
Jack Canfield, coautor al bestsellerului „Supă de pui pentru suflet” şi al seriei „Principiile succesului”